Hallo dames, ik zit met een vraag en waar kan ik deze het beste stellen dan hier op zp. Om mijn zoontje van 5 maanden makkelijk in bad te doen gebruikte ik de easy bath van Deltababy. Nu merkte ik gisteren alleen dat hij er wat te zwaar voor wordt. Ons bad is vrij hoog en mijn rug niet al te goed om een min of 10 krom te blijven staan. Hoe doen jullie dit? Hij zit wel maar nog niet stevig genoeg voor een badstoeltje. We hebben wel een (klein) badzitje maar vond dat zelf best een rot ding. Hij schoof zo ver naar beneden dat hij dan met zn zaakje tegen die pin gedrukt zat. Dat leek mij nou heel erg comfortabel. Dank jullie wel alvast voor de tips.
Met zijn 2-en in bad? Gezellig! Wij hadden een babybadje dat mee de douche in ging, dat was erg handig.
Ja dat doen we ook vaak maar vind het in mijn maandelijkse periode niet fijn en hygiënisch. In z'n eigen badje past hij nu niet meer.....
Huh. Je zoon is 5 maanden, hoe kan hij niet meer in zijn eigen badje passen? Hier een mannetje van bijna 11 maanden, die 80 cm is maar die past jog prima in zijn eigen badje hoor....
ons zoontje vond het na 3 maanden al genoeg in zo'n baby badje, lag er gestrekt in en stootte iedere keer zn hoofd of voeten haha zijn toen over gegaan op de tummytub maar dat was met 6 maanden ook klaar. wij hadden toen zo'n zitje waar je hem in kan zetten, heb je zelf ook ff je handen vrij. hij zakt idd wel onderuit maar daar denk ik maar niet aan hoe dat voelt bij hem, hij zit er ook geen half uur in toch? of anders kun je nog zo'n drijf matje proberen? of gewoon los in bad maar dan moet je hem wel steeds vast houden wat ik echt niet handig vind!
Ik had van mijn zus zo'n inleg waar ze in lag. Het paste nog maar net met 10 maanden. Daarna een groot opblaasbaar bad gekocht (wij hebben alleen een douche) en daar zit ze nu zelfstandig.