Ik wil heel graag een bugaboo cameleon en ik heb net van iemand vernomen dat ie zn 6maanden oude bugaboo verkoopt voor 560! Nieuw kosten ze 789! Mn ma zegt, koop nou die wagen en het is echt zo goed als nieuw. Als ik naar de prijs kijk scheelt het mij idd ruim 200, maar toch ben ik bang dat die wagen wat mankeert en wil een nieuwe! Alleen die krengen zijn DUUR! Help wat raden jullie me aan?
ik zou als ik jouw was even gaan kijken naar de wagen voor je een beslissing neemt, ziet ie er nog goed uit, zou ik het gewoon doen! Eventueel kun je vragen of ze de aankoopbon nog hebben, dan weet je zeker dat de wagen nog maar een half jaar oud is. groetjes !
doen! Ik heb zelf ook een 2e hands combiwagen gekocht, maar dan van Quinny. Die dingen zijn normaal zoooooo duur en ik heb er maar 150 euro voor betaald! Vooral de kinderwagenbak gebruik je misschien hooguit 6 maandjes, dus ik persoonlijk vind het zonde om er dan zoveel geld voor uit te geven. Ga gewoon even naar die wagen kijken, dan kun je zien wat de staat ervan is en of er misschien iets aan mankeert. Succes!
er zit toch best lang garantie op die wagens. en je kunt hem toch uitvoerig checken voor je hem aanschaft.... ik zou kiezen voor die 2e handse(hoor mij nou) wij hebben een nieuwe, dan wel gekregen hoor van opa en oma, maar als dat niet zo was hadden wij ook een tweedehandse gekocht. met name de reiswieg gebruik je maar vrij kort. mijn zus gebruikt die van haar nu al bijna 4 jaar, voor alle twee dr kiddies en tsja voor 200 kun je een hoop leuke kleertjes kopen
even gaan kijken en een stukje mee lopen. Als ze de bon nog hebben zou dat helemaal mooi zijn. Ik vind 200 euro veel geld daar kan je een hoop andere leuke dingen mee doen.
ik bedenk me net dat als er iets met die wagen zou zijn dat ze hem dan wel naar de winkel hadden gebracht ivm garantie het is idd een dure wagen en daar zal niet zo maar iets aan kapot gaan. En in een half jaar kan ie niet super versleten zijn
Gewoon doen je heb een jaar garantie op die wagens heb hem zelf besteld nieuw dan wel krijg hem volgende maand.En ja ze zijn erg duur.Dus effe vragen of ze de bon er gewoon bij hebben.Ander kleurtje kan je voor op mp kijken . Succes
Garantie geldt soms niet voor de tweede eigenaar ( volgnede de winkel, niet volgens de wet) . Dus kijk daarmee uit ( maar welke winkel waar je met bon komt, weet nog dat jij niet de eerste koper was) Mijn verder reactie. waarom dan de bugaboo, en niet bv een quinny. iIk had liever een nieuwe quinny dan een 2e hands bugaboo ( wel voor gekeken). Maar dat ben ik, we zijn gelukkig allemaal anders.
Hou er rekening mee dat als je de nieuwe koopt voor 789 euro, dat er dan nog geen voetenzak en parasolletje bij zit. Dat moet je er dus eventueel nog bij optellen.
Als die Bugaboo niets mankeert zou ik zeker voor die wagen gaan! Wij hebben een nieuwe gehad van opa en oma maar achteraf had ik net zo lief een 2e handsje gehad hoor!
Ik hoorde wel van een verkoopster van Babypark Gouda (waar ik mijn Quinny heb gekocht) dan de Bugaboo toch best vaak teruggebracht wordt voor reparatie. Het schijnt dat de rem soms zo goed werkt, dat je hem er niet meer vanaf krijgt. Stel dat je oversteekt en de rem slaat ineens vast. Horrorscenario, dat begrijp ik ook wel, maar het zette mij toch aan het denken. Quinny vind ik ook een erg goede wagen en nieuw heb je ze goedkoper dan jij nu een tweedehands Bugaboo koopt. In het krantje van Burger hout Babystores zag ik ze zelfs helemaal afgeprijst deze week. 399,- inclusief de kinderwagenbak en een autostoeltje. Iets om te overwegen? http://www.burgerhoutonline.nl/burgfold ... /index.htm (ik heb er geen aandelen hoor, was er toevallig dit weekend )
Ik heb me nog nooit moeten legitimeren in een winkel, dus ik denk dat je daar niet over in hoeft te zitten. Ik zou er gewoon voor gaan hoor, het scheelt veel geld waar je weer allemaal leuke spullen voor kunt kopen. De bak daar ligt je kindje ook nog eens maar heel even in, dus ik denk dat het wandelgedeelte nauwelijks in gebruikt aangezien hij een half jaar oud is. Maar ik zou me wel afvragen waarom ze er nu al vanaf willen.
Dames thnx voor jullie tips, maar ik heb vernomen dat diegene een oplichter is en terwijl ik aan het mailen was met dr vertrouwde ik het niet! Opeens werd ik vandaag door iemand gewaarschuwd. Ik heb mijn lesje geleerd en ik koop nooit meer iets 2ehands! Ik ga 'm maar nieuw halen dan weet ik zeker dat ik niet genaaid word! Jeetje, ik voel me helemaal depri hierdoor! Je vertrouwt mensen en zij maken er misbruik van!
Wij hebben wel een tweedehands Quinny Freestyle 3xl..is echt nog helemaal als nieuw! Mensen bij wie we het kochten waren ook super aardig enzo, ze hielden maar niet op met kletsen haha Iedereen zegt ook als we de wagen (combi) laten zien: nou, mooi ding hoor, wel duur zeker? Waar heb je hem gekocht? iedereen staat verbaast te kijken als we zeggen dat het geen nieuwe is...alhoewel...eigenlijk is ie nog wel nieuw omdat hun hem eigenlijk zowat niet hebben gebruikt, in de wagenbak heeft hun kind maar 2 keer gelegen en voor de rest hadden ze een andere gehaald. Wij zijn er in ieder geval heel blij mee! Ohja, wij kunnen via kennissen een tweedehands maxi cosi kopen...ik wil echt een nieuwe hoor, want dat ding is al 2,5 jaar oud. Ziet er op zich wel goed uit maar toch, je ziet wel dat het geen nieuwe is. ik weet dat ze duur zijn maar nieuwe lijkt me toch veel beter.. maar mn vriend heeft zoiets van: deze is toch goed genoeg, ziet er nog goed uit enzo..maar nee..hij krijgt mij niet zover..wordt dus echt een nieuwe....overdrijf ik dan zo erg? weat denken jullie? Ik vind het gewoon veel prettiger om een nieuwe maxi cosi te kopen. Ook al is het adres waar we die tweeehandse kunnen kopen heel betrouwbaar. Ikblijf erbij dat ik een nieuwe wil... Liefs Syl
Wij hebben drie jaar geleden een nieuwe bugaboo gekocht en hebben er nog nooit wat meegehad (zelfs geen lekke band) en we hebben er wat mee lopen sjouwen. Door het bos over het strand, bergen, gaat minsten 3 x per week in en uit elkaar in de auto. Onze tweede zit er nu in en in oktober gaat onze derde telg hem gebruiiken. Volgens mij is er absoluut geen bezwaar tegen een tweede hands bugaboo te kopen die een half jaar verbruikt is. Ga inderdaad even kijken en dan zie je snel genoeg in welke staat die is. Wij hebben absoluut geen spijt van onze aankoop en vinden zouden als we weer een andere wagen moesten kopen weer voor de bugaboo gaan. Groet, moeders
Nou ik zou het wel weten..tweedehands.. Ik vind het, persoonlijk, sowiezo een achterlijk bedrag om tegen de 800 euro uit te geven aan een kinderwagen. Ik zou niet eens 560 euro uitgeven. De lig bak gebruik je hoogstens een half jaar..en qua buggy zijn die dingen volgens mij loodzwaar. Weet niet hoe het met inklappen zit..maar daar moet je ook op letten..dat ding moet makkelijk mee in de auto kunnen en thuis niet te veel ruimte in nemen..
Ik heb ook een tweedehands Bugaboo, een frog uit 2005. Ziet er als nieuw uit, bekleding was ook nieuw.Alles zat erbij, voetenzak etc, verder een maxi cosy cabrio, ook als nieuw, incl voetenzak. Ik ben er blij mee.
ik heb er een nieuw gekocht voor 125 euro, van safety1st, je legt er dan zelf een babynestje in... vind het belachelijke hoge prijzen wat ze durven vragen voor een kinderwagen, als je goed rondkijkt zie je ook veel goedkopere, maar dan natuurlijk niet dat oh zo gewilde merk.. (alsof het een hond opvalt in welk merk je kind ligt...)
Juffie. Er zitten oplichter op marktplaats. Meestla heb je dat snel door ,want ze willen het versturen en ze wonen in het buitenland. als je eea op gaat halen is het eigenlijk altijd wel ok. ik heb al veel van marktplaats verkcoht en gekocht. houd goed in de gaten of ze weten waarover ze het hebben ,en of je kan komen kijken.
Hoi, even een berichtje posten op jouw adv. Ik had zelf een nieuwe bugaboo gekocht, en helaas alweer verkocht. Nu komt er een 2e, maar koop nu ook een 2e hands hoor. alleen die prijs die die mensen ervoor willen hebben zou ik echt nooit doen. Als je nu namelijk bij prenatal een bugaboo koopt , krijg je 150 euro ofzo aan waardebonnen cadeau.....tja dan moet je dat natuurlijk doen, en niet zoveel voor een 2e hands betalen. Je moet gewoon zoeken naar een bugaboo van ongeveer 300 euro. Als je gaat kijken dan zie je snel genoeg of de zitting er nog goed uitziet (van de buggy) De wieg is altijd bijna als nieuw, omdat je die kort gebruikt. Ik vind de bugaboo echt suuupperrr, en kan er niet enthousiast genoeg over zijn. Maar betaald er niet te veel voor hoor. Ik vond hem onverslijtbaar, super gewoon. Iemand anders zei dat hij zwaar is, maar dat is dus niet zo. hij is superlicht, en heel klein en makkelijk inklapbaar. Tip: En als je gaat kijken, neem anders iemand mee die de wagen al kent. die laat je hem ff in en uitklappen, en links en rechts omdraaien, dan zie je al snel genoeg of hij niet versleten is ofzo.