2 dingen: witte stipjes en rode vlekjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door hihi, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihi

hihi Actief lid

23 okt 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    hallo!
    onze kleine man heeft in zijn mondje 2 kleine witte vlekjes zitten.
    zou dit het begin van spruw kunnen zijn???

en nu het steeds zo warm is, is hij in zijn elleboog plooi, onder de oksels en in andere plooien soms erg rood. wat is hier aan te doen? vaker droog deppen? zalf smeren? zo ja, welke zalf? iets anders?

liefs hihi

2. hihi

hihi Actief lid

23 okt 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Niemand een idee??????

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja ik zou steeds goed droogmaken en dan wat sudocreme erop en die witte stipjes zou ik even in de gaten houden.. drinkt hij ook minder of huilt hij meer tijdens het drinken? vaak hebben ze ook een wit laagje op de tong.. als je twijfelt dan gewoon even naar laten kijken

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hoi! Die witte stippen in de mond kan idd spruw zijn. Kun je het niet weghalen? dan zou ik het veen in de gaten houden.

De rode vlekken kun je idd droogdeppen en evt wat sudocrem of bepanthen op smeren.

Succes!

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Die rode plekjes kun je insmeren met sudocreme (zoals al door andere gemeld was)
    Onze dochter had het vorige week (smetplekje in d'r nekje van de warmte). Dit heb ik lichtjes ingesmeerd met sudo en met 2 dagen was het weg.

Die witte stipjes...
    Zijn het vlekjes of stippen?
    Onze dochter heeft ook een tijdje (denk een kleine 3 weken) 2 stipjes in d'r mond gehad (op d'r bovenkaakje). Volgens het CB was dit parel - iets onschuldigs.

Deel Deze Pagina