Hey, We zijn hier praktisch al het één en ander aan het plannen. Ik heb een klein autootje (Nissan micra) En de buggy van Nikolaj kan mooi in de koffer of zelf achter de zetels. Nu als daar een 2e spruit bij zou komen dan worden dat 2 autostoelen en 2 buggy's. Nu indien we met beide kinderen op reis zouden gaan, kunnen er daar bijna geen koffers meer bij. Want ik heb zo de indruk dat buggy's voor baby's enorm groot zijn. Heeft iemand een praktisch opplooibare buggy voor baby's? Iemand tips? Ja ik weet wel, we kunnen ook een andere wagen kopen, daar zitten we ook een beetje mee geworsteld maar da's ook wel echt een grote stap. gr.
De Quinny Zapp is een superkleine buggy als die opgevouwen is. Je kan daar ook de maxicosi op klikken. Erg handig. Gr. Valentijn
wat dacht je van dakdragers met een dak koffer?Hebben wij ook gedaan met onze opel corsa op vakantie,dan kan echt alles mee. op marktplaats vind je genoeg dan die dingen voor een leuk prijsje.
Hey, Aan een dakkoffer hebben we idd al gedacht. Het nadeel daarvan is dat je wagen hierdoor meer verbruikt en je niet in alle ondergrondse parkings terecht kan. De quinny zapp is idd heel erg goed, maar hij kan niet in ligstand hé. Nog iemand ideetjes???
Een draagdoek . Heel fijn voor zowel drager als kindje en neemt geen ruimte in Of eventueel een ergo drager; SlingoMama: Ergonomische Drager Veel beter voor het kindje dan de bekende BabyBjorn en heeeeel fijn voor paps/mams (de drager).
Interessant! Hebben trouwens nog liggen zo iets, maar nooit echt veel gebruikt bij ons zoontje, zoiezo vind ik dat we toch nog een buggy nodig hebben want als je op stap gaat moet je baby toch nog kunnen rusten ook? Niet?
Ons meisje rust meer op mijn rug dan in de buggy . En daarbij komt natuurlijk dat je zoontje ook steeds meer zelf zal gaan stappen, dan kan terwijl je zoontje stapt beebje in de buggy. (dan natuurlijk wel een buggy waar ze vanaf klein al in mogen).