Ik ben begonnen orde te scheppen in de chaos, het speelgoed. En ook maar vast het echte kleine baby speelgoed wegleggen. Maar het is hier een rommeltje. Een deel ligt in de box, een deel staat in een rieten mandje bij de zithoek en de rest zit in een grote mand. We zijn langzaam aan wel toe aan een mooi speelgoed opberg systeem. Nu ben ik benieuwd hoe het er bij jullie uit ziet? De bekende Ikea kast met die bakken erin vind ik niet zo mooi, past hier ook niet echt in huis. Denk dat de box maar eens plaats moet gaan maken voor een mooie kast ofzo?
Ik lees even mee, onze woonkamer ziet er ook altijd uit alsof er een speelgoedbom is ontploft. Een overvolle boxzak aan de box, een schommel naast de box, een te kleine plastic bak met duplo aan de andere kant en speelkleden/maxicosi/wipstoeltje/aankleedkussen waar er maar plek is Het ziet er erg gezellig uit maar het mag wel iets opgeruimder hihi. De box wil ik nog niet kwijt, Simone vindt haar plekje soms nog wel even lekker om te spelen.
Hier moeten we ook nog wat hebben. Box staat hier ook nog, zit ze nog dagelijks even in en straks kan 2e uk er weer in. Daar staat wat speelgoed in. Verder heb ik boven nu een mandje met speelgoed neergezet op haar kamertje. Hadden eerst niet zoveel maar nu kan ik wat wisselen en ze vindt het leuk om boven even te spelen als ik boven bezig ben. Verder hebben we 1 curver bak met speelgoed. Daarnaast staat een V-tech trein, laatst via marktplaats gekocht. Als ze er zat van is, zetten we m wel even weg. Verder nog een loopauto, houten poppenwagen, wiegje en poppenkinderstoel, verdeeld naast de banken en de box. Moeten hier nog een keer aan het verbouwen zodat ze meer een eigen speelplek heeft waar alles kan staan. Ik wil waarschijnlijk bij de Ikea 1 of 2 boekenkastjes kopen, van die langwerpige waar je manden in kan zetten. En nog een tafeltje met stoeltje ofzo. Maar wil ook een keukentje voor haar verjaardag.. dus waar ik alles neer moet zetten...
Ook in de toekomst makkelijk, voor kleur en teken en knutsel spullen. Ik ga denk ik ook geen appart stoeltje met tafeltje kopen, ze kan lekker spelen knutselen aan de eetafel met een plastic kleed erop. Als je echt een mooie kast wil die echt bij het huis past en de meubels dan is 250,- volgens mij niks. Vind ik prijzig voor een speelgoed opberg kast.
hier onze kast. Helemaal handig en netjes. Alles onderverdeeld in bakken en `s avonds alles netjes achter gesloten deuren. Naast de kast staat nog een grote mand met wat groter speelgoed en aan de andere kant nog een ladekastje. Maar die gaat na de kerst naar boven, want er komt een keukentje bij te staan.
Bekijk bijlage 204637 Bekijk bijlage 204638 In die manden zit het speelgoed/boekjes, zijn manden van de hema. Dan staan de puzzels in de trapkast, die pak ik alleen als we samen gaan puzzelen, net als de klei en de knutselspullen. Op haar kamer ligt een klein beetje speelgoed.
Wat een leuke reacties al!! Super mooi zeg, die grote kast en dat dressoir met mandjes. Die 1e ikeakast met grote vakken heb ik ook aan zitten denken, tot mn ouders die van hun bij de verhuizing lieten staan, jammer jammer... De trofast vind ik dus inderdaad niet zo mooi, maar is wel een heel handig systeem met veel uitbreiding.
Leuk topic! Wij gaan vanavond de box eruit doen en zaterdag naar Ikea om iets van een kastje of mandjes ofzo te kijken, dus zal dan een foto maken!!
Dit weekend hier ook een speelgoedhoekje gemaakt. Wij hebben de box ook nog in de woonkamer staan. 's Ochtends vindt ze het fijn om er in te spelen. Wij hebben de bank en kist van Skuva (Ikea). In haar kast boven hebben we de rest van haar speelgoed. Andere kant van de woonkamer is haar speelmat... Bekijk bijlage 204881 Bekijk bijlage 204882
Ik lees en kijk ook mee, wat een leuk onderwerp. Zit met hetzelfde probleem en vind de Trofast echt VERSCHRIKKELIJK lelijk, sorry voor de VELEN die 'm wel hebben haha. Die andere van Ikea die ik net voorbij zag komen vind ik wel leuk eigenlijk.,
Leoschepje: even off-topic, welke tegels hebben jullie eigenlijk, die vind ik wel mooi! Wij zijn ook op zoek nl en dachten dat donkergrijs te somber zou worden met onze zwarte bank en notenhouten tafels, maar als ik het zo zie, leuk hoor
Wij hadden zo'n beetje de hele trapkast (en die is heel groot) als speelgoedkast, maar nu is het meeste speelgoed van de twee oudste naar hun eigen kamer, behalve knutselspullen en spelletjes. Maar goed Lucas gaat vast de trapkast weer aardig vullen haha.