Hoi meiden! Welke luiers vinden jullie fijn behalve die van Pampers en Kruidvat? Wil een beetje bezuinigen op de luiers maar ze moeten wel goed zijn Pampers ben ik heel tevreden over. Kruidvat is niks voor me dochtertje.. Ze krijgt er allemaal gelachtige dingetjes in haar luier van na het plassen.. Lijkt niet goed te obserberen (schrijf je dat zo) Ik hoor het graag van jullie!
Ik vind alleen de nature care luiers van de etos fijn. Dat is een lijn van luiers die van 100% natuurlijke producten gemaakt zijn. Ze absorberen als een tierelier en hebben niet dat akelige chemische plasluier luchtje. Pampers vind ik stinken en worden snel klam ( Natte romper ) kruidvat stinkt enorm maar blijft wel droog hier, pasvorm is ook goed. Van de lidl krijgt ze ook klamme rompers van. Bovendien hebben wij elastiek aan de rugkant nodig tegen spetterpoep. De enigste prettige luiers die dit hebben zijn de nature care ( Elastiek aan voor en achterkant ) en huggies ( aan de achterkant. ) Het liefste gebruik ik gewoon wasbare luiers, en wegwerp -nature care dus- alleen als ze flinke uitslag heeft ( tandjes! ) of als we een hele lange dag weggaan.
ik vind de jumbo luiers wel oke, wel wat dikker dan de pampers die ik normaal altijd heb. Maar geen lekkage`s en andere rare dingen ermee. Die van de lidl gaan ook wel, maar ik blijf pampers het fijnst vinden, maar koop ze altijd in de reclame. Die nature care vind ik niets, kruidvat is hier veel te breed, ah vond ik ook niet fijn, bumblies ook niet, huggies kunnen ze niet tegen en ik vind ze erg stug, c1000 heb ik de newborn van gehad die vond ik wel fijn, maar ze zijn nu veranderd dus dat weet ik niet.
Zelf gebruikte ik altijd de pampers maar ben nu overgestapt naar luiers van de Lidl (maatje 4 zitten 50 stuks in voor 7,19) Ze bevallen me super goed,en sluiten perfect aan..
ik heb de gewone Etos tegenwoordig. Ik ben gestart met pampers en kruidvat. Maar kruidvat vind ik een rotwinkel en bij Etos krijg je ook nog eens babyzegels (ook óp het pak luiers) . En ze zitten verder gewoon goed. Ik geloof wel ietsje stugger dan pampers. Maar niet zo stug als andere luiers die ik ook ooit geprobeerd heb (en die misschien inmiddels ook wel verbeterd zijn hoor) .
Ik vind de pampers van Jumbo fijn, zijn wel wat dikker en stugger als Pampers. Gisteren een pak bij de Aldi gehaald om te proberen, de één is er erg enthousiast over en de ander vervloekt ze. Ben benieuwd!
Wij hebben de pampers, kruitvat en lidl luiers geprobeerd. In het begin pampers, lucas kreeg hier rode uitslag van, kon hij niet tegen. Daarna kruitvat gebruikt, perfect idd en zal bij de 2de de newbord gaan gebruiken totaan de 4kg. Vanaf de 4kg heeft lucas de lidl luiers gebruikt en zitten we nu nog aan.Hebben alle 3 de maten (en verschillende kleuren) gehad en nooit een lek gehad.(bij pampers elke keer) Dus hier een lidl luierfan hihi.Zelfs de billendoekjes zijn geweldig. Lidl luiers: we hebben nu de blauwe kleur en lucas is 8,5 kg zwaar.Pak met 50 luierss voor 7 euro.Geweldige uitvinding.Gewoon eens proberen.Even kijken of je de rode nodig hebt of de blauwe.Als je een fijn kundje hebt dan de rode maar heb je een gemiddeld kindje dan zeker de blauwe.Die nemen genoeg op voor deze leeftijd. Straks gaan we de broekjes proberen.Zal na de winter worden denk ik of wanneer lucas niet emer wilt gaan liggen voor het verschonen.Ook geweldig. En de billendoekjes zijn er 1,85 (even duur als etos merk) maar er zit wel 2 keer zoveel doekjes in als bij de etos enz.
Thnx Misschien de Lidl luiers gaan proberen Mijn dochtertje weegt nog geen 8 kg en is 71 cm.. dus denk dan de rode? (als ik het goed heb gelezen Wil die van de etos ook proberen maar daar lees ik zo weinig over.. @Athina; Kruidvat is idd een erge **** winkel Ik kom daar echt amper.. Betaal liever wat meer bij de Etos. Daar krijg je tenminste ook goede service (bij ons dan)
Ik zweer bij de jumbo luiers. Bij de pampers lekte hij elke keer door en sinds ik de jumbo luiers gebruik is dit geen enkele keer meer voorgekomen. Van de kruidvat luiers krijgt mijn dochter uitslag, dat merk ik als ze op het kdv is geweest want daar gebruiken ze de kruidvat luiers.
En ik zweer bij de Aldi . Absorberen erg goed, 's ochtends heeft ze ook al heeft ze een erg volle plasluier altijd droge billen. En je ruikt ze maar amper dan. Pasvorm is erg goed, sluit mooi aan. En ze zijn niet duur, ik heb maat 4 (de groene verpakking), 80 stuks voor 11,49. Nog nooit mee doorgelekt. Pampers is troep, stinkt als ik weet niet wat al zit er nog maar een klein plasje in, idem met de Lidl luiers. Getver. Kruidvat vind ik ook rommel (doorlekken en stinken). Dus voor mij Aldi!
Die heb ik ook, maar die moet je wel tijdig verschonen: als ze vol zijn, (echt een volle plas dus, niet als het om kleine beetjes gaat), dan komt de binnenkant mee en zitten er van die gelachtige dingen op de billen enzo. Maar goed, da's alleen als je te lang wacht met verschonen. Voor 's nachts en als we weggaan en verschonen niet stante pede kan bij grote plasbeurten, gebruik ik Huggies.
zijn ze vernieuwd? hoe zijn ze nu dan?? lijken een beetje op?? vind het altijd leuk om andere luiers te testen,maar zit je gelijk aan een heel pak vast. ook wil ik nog eens europrofit proberen,maar lees hier eigenlijk nooit wat over.
Bumbelies vond ik ook wel redelijk prettig. Mn moeder en man gebruiken wegwerp dus ik test zo nu en dan iets nieuws. Nadeel vind ik dat bumbelies geen elastiek aan de rugkant heeft, dat vind ik wel een must, want anders komt de poep er achteraan uit. Dus bij bumbelies vouwde ik de achterkant een keer naar binnen om. Kruidvat absorbeert wel goed, maar stikt idd. C1000 heb ik een proefluier van gehad, paste goed, maar vermoed dat ze net als de Lidl luiers erg snel klam worden, ze voelden hetzelfde aan. Ik ga die van etos eigen merk ook proberen, idd vanwege de babyzegels.
Hier al veel luiers geprobeerd. Als ik een keer 1 doorgelekt heeft is het pampers. Tot nu toe vind ik ze van de Aldi het fijnst. Zijn wel wat stugger. Je betaald iets van 11,90 per pak en volgens mij heb ik nu maakt 4 (groen) en er zitten 90 in een pak.
Ook wij gebruiken Aldi luiers. We zijn er heel tevreden over, alle 2 de kids hebben nog nooit doorgelekt.
Ik gebruik meestal etos eigen merk, die vind ik het best. Als ik snel even luiers moet halen bij de ah in de straat dan kies ik voor huggies. Pampers vond ik verschrikkelijk, door lekker, vochtige billetjes en stinken.