baby van 2 weken meenemen naar ouders??

Discussion in 'Verzorging' started by Honingbij, Jul 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Honingbij

Honingbij Lid

Nov 10, 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Hallo allemaal,

mijn zoon David is nu 2 weken en zo langzamerhand zijn we er wel aan toe om eens ergens heen te gaan. Ik zou het leuk vinden om hem mee te nemen naar mijn ouders, die een klein uurtje rijden hiervandaan wonen. Maar nu vraag ik me af: is ie daar nog te jong voor? We zijn van plan om wel de hele dag te blijven, dus het wordt geen haastbezoekje. Zijn er meer mensen die hun jonge baby mee hebben genomen ergens naartoe of vinden jullie het echt te vroeg?

Alvast bedankt!

Groetjes
    Melissa

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    mm ik weet niet.. dat ligt eraan hoe koel je het kan krijgen in de auto asl je geen airco hebt ofzo zou ik het niet dan dan is het vveel te heet in de auto lijkt mij voor de kleine... maar ik denk na 2 weken dat je misschein wel ergens heen kan maar neem alles me dat je nodig denkt te hebben

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijn schoonzusje nam de baby met 2 weken overal heen naar toe... Denk dat het ook n beetje aan de conditie van de baby ligt enz... Als alles goed is met de baby, waarom niet?...

Wel inderdaad nu met dit weer even opletten met de warmte in de auto... En airco is volgens mij al helemaal niet goed voor een kleintje!

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    airco is niet goed idd... maar om de auto af te koelen moet je wel....

5. Honingbij

Honingbij Lid

Nov 10, 2005
    96
    0
    0
    Enschede
    we zijn van plan om heel vroeg in de ochtend te gaan wanneer het nog koel is. Wij hebben geen airco in de auto, dus moeten het op natuurlijke koelte doen. Vandaar dat we vroeg gaan en laat terugkomen. Op die manier proberen we de hitte te omzeilen.

we gaan vanavond een testritje maken, om te kijken hoe hij het in de maxicosi vindt en wanneer dat allemaal ok is, gaan we morgen gewoon. We zien wel hoe het gaat.

Greetz
    Honingbij

6. sweetangel100

Is ook zo meid...
    Hoe doen mensen in warme landen dat? Die zullen ook niet binnen blijven zitten!
    Veel plezier morgen!

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    idd tis hier vrij warm altijd.. maar hier adviseren ze wel dat je de eerste 2 weken thuis blijft

8. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Nou ik ben gewoon met mijn kids op stap gegaan al gelijk hoor. Kan best en het makkelijke is dat ze nog zo veel slapen dus erg veel zal hij er zelf niet van meekrijgen.
    Vind de adviezen in de vs toch af en toe een beetje vreemd, maar ja ;) Je hoeft echt geen 2 weken thuis te blijven nergens goed voor.

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wij zijn ook na 2 wkn al 1,5 uur gaan rijden. Ik kom oorspronkelijk uit brabant en mijn ouders wonen daar nu nog steeds.
    Maar het was toen wel winter... dan scheelt wel een hoop denk ik.
    Als je idd kan rijden als het wat koeler is, dan is het verder geen probleem!

10. Honingbij

Honingbij Lid

Nov 10, 2005
    96
    0
    0
    Enschede
    Je gelooft het niet, maar nadat wij gisterenavond besloten hadden om toch gewoon te gaan, reed er vanochtend om 7 uur een jongen op de fiets tegen onze geparkeerde auto. De hele voorruit aan diggels! Daar konden we niet mee gaan rijden. Het moest toch niet zo zijn, volgende week beter!!

Gelukkig zijn mijn ouders hierheen gekomen en hebben we gezellig gebarbecued.

Greetz
    Honingbij :)

11. sweetangel100

Wat balen van jullie auto zeg!!
    Wel leuk dat het nog zo gezellig was!

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    he da's balen van de auto. Hoop dat het snel weer is opgelost.

karin

13. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Jasper is met nog geen twee weken oud meegeweest naar zeeland. Mijn ouders hebben daar een caravan en we zijn zelfs een nachtje blijven slapen. Het ging echt super, nog beter als thuis. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan wat goed is. Succes, liefs Jenny

14. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0

topic is al ff geleden, maar een airco is echt niet zo goed hoor, tuurlijk als het te warm is in de auto is het ff lekker om de airo even 2 tellen aan te zetten om weer even iets koelere lucht in de auto te laten komen, maar beste is als het wat warm is in de auto of door zon of door de kachel de kleine zijn jasje uit te trekken om weer aan te trekken voor je de auto uitgaat...de kleine regelt de temperatuur zelf, en je voelt snel genoeg (in het nekje) of de kleine echt zweet of niet...zweet het heeft het het te warm en moet je gewoon iets uittrekken(jasje) en is het nekje koud dan wat dikker aankleden.....

Share This Page