Buisjes.. verbetering?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door asmama, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hebben jullie verschil gemerkt na de buisjes van je kindje?

1. ja een heel stuk verbetering

2. gewoon hetzelfde gebleven

3. juist verslechterd

4. anders..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 asmama, 6 apr 2013
    Laatst bewerkt: 6 apr 2013
    hebben jullie wel verbetering gemerkt nadat je kindje buisjes heeft gehad of niet? mijn zoon moet dinsdag naar de kno arts hij heeft vorig jaar 5 oorontstekingen gehad en dat gaat nu al 4 maandjes ongeveer goed maar nu heeft hij vocht achter trommelvliezen de kno arts wil afwachten of dit vanzelf wegtrekt maar hij zit er vaak aan te pulken en slaapt nog niet door.. en vocht achter trommelvliezen kan hinderen voor de spraakontwikkeling en mijn zoon is 18 maanden zegt mama papa au dat maar dat zij die ook bij 16 maanden er komen niet ect nieuwe woordjes bij... dus nu twijfel ik.. afwachten of gelijk laten doen? vandaar mijn poll...

2. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Hier ging een wereld open voor me zoontje maar ook voor ons!! Hij heeft buisjes gekregen en de neusamandelen verwijderd gekregen net voor zijn 1ste verjaardag, en hij sliep meteen beter, luisterde een stuk beter!! En het leek wel of die het allemaal beter begreep...Praten heb ik eigenlijk niet zo opgelet maar hij begint nu die 1,5 is toch wel heel veel na te praten!!

3. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Wel nog steeds oorontstekingen, maar door de buisjes liep de rommel er gelijk uit en had hij geen pijn! Zo fijn!! Buisjes waren er nu uit, maar alweer 2 x in 2 maand oorontsteking, dus waarschijnlijk binnenkort weer...

4. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    hier echt een wereld van verschil!!

vorig jaar 6x oorontsteking gehad tussen november en februari. in maart mochten we naar de KNO arst, en die had meteen zoiets van dat worden buisjes.
    Eigenlijk kon hij ook niets tot hij buisjes kreeg... hij kroop niet en trok zich niet op, hij kon alleen maar zitten als je hem op zijn kont neer zette, en toen hij buisjes kreeg is hij in een maand gaan zitten en gaan kruipen, binnen 2 maanden na de buisjes kon hij zich optrekken en langs de tafel lopen. volgens zijn fysio zat het vocht waarschijnlijk op zijn evenwichts orgaan.

Daarnaast is hij deze winter maar 3x ziek geweest. 1x waterpokken en 2x griep dus dat is echt een verademing in vergelijking met vorig jaar. (6x AB voor oor ontsteking, 1x AB voor vermoeden van RS virus in combi met oor ontsteking)

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Dit is al je 3e topic hierover,en ik ga weer voor de 3e keer zeggen:Doe het!!!!!
    Je zoon heeft er duidelijk last van,het is een kleine ingreep paar uur later ben je weer thuis

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik ben zeer positief al vond ik het zelf heel erg spannend/eng om die beslissing te nemen, ipv 3/4 uur slaap op een nacht terug naar gemiddeld 8 tot 12 uur slaap per nacht.

Toevoeging in de wachtkamer zat een meisje van 18 die kwam al terug voor de 17 keer en ze was niet blij. :)

7. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    iederreen bedankt voor de reacties ik weet dat dit al mijn 3e topic is maar ik ben aan het gewoon twijfelen en banng dat iets mis gaat of dat hij het eigenlijk niet nodig heeft en het vocht vanzelf weg gaat en dat er water in de oren komt na de operatie..

8. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Mijn zoontje krijgt morgen buisjes en zijn neusamandelen worden geknipt. Moet zeggen vind het ook wel een beetje eng maar hoop echt dat het verbetering gaat geven. Deze week nog aan de AB voor weer een oorontsteking aan beide oren. Verder heeft hij heel vaak koorts.

9. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ook hier heeft het een heel groot verschil gemaakt...!!

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Bij de oudste veel beter en bij de jongste slechter

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Jongste moet middelste zijn, moet er nog ff aan wennen :D:D

12. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    zoon heeft buisjes gekregen toen hij net geen 2 was. hier ook vocht waardoor minder horen bleek uit testen audiologisch centrum. ondanks dat ik nooit het idee had dat hij slechter hoorde en niemand anders dat merkte was het wel zo. sinds hij buisjes heeft is hij ineens een inhaalslag aan het maken met praten

13. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben vandaag geweest en volgende week donderdag krijgt hij buisjes, neusamandel word niks aangedaan was niet nodig zei kno.. ik vind het allemaal wel spannend.. hoe hebben jullie het naderhand met badje gedaan? oordoppen op maat laten maken of gewoon vette watjes?

14. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben vandaag geweest en volgende week donderdag krijgt hij buisjes, neusamandel word niks aangedaan was niet nodig zei kno.. toch heb ik hier zelf mijn twijfels over.. omdat mijn zoontje al 2x kort achter elkaar iets van 2 weken verkouden is gewoon (nu nog snotneusje) hij word snachts vaak wakker om te drinken. hij eet slecht.. heb dit ook doorgegeven aan de kno en hij vond alleen buisjes nodig.. Dat vind ik ook goed maar ik zit ermee dalijk moet hij alsnog nog een keer onder narcose voor de neusamandel en daar ben ik zo bang voor dan kan het beter in 1x..Als het nodig is natuurlijk ik weet het niet.. ik vind het allemaal wel beejte eng.. hoe hebben jullie het naderhand met badje gedaan? oordoppen op maat laten maken of gewoon vette watjes?

Deel Deze Pagina