Lynn is bijna 9 maand. Sinds 2 weken wordt ze gemiddeld 3 a 4 keer wakker op een nacht en ik kom er maar niet achter waarom. Lynn sliep altijd erg goed 's nachts Ze begint te huilen en huilt net zolang door tot iemand bij haar is geweest. Daarna valt ze weer snel in slaap en dit herhaalt zich een aantal keer op een nacht. Is dit herkenbaar? En wat deden jullie er mee? Ik word er een beetje moe van
Iman heeft dit ook een tijd gehad. Heel vermoeiend, want zij ging niet eerder slapen dan dat ze warme melk gedronken had. Het is bij Iman vanzelf weer voorbij gegaan.
Hoelang heeft het bij Iman geduurd? Bij Quinn duurt het nu zeker een week of 3/4 denk ik. Vanacht trouwens wel een goede nacht.
Bij Iman een week of 4 denk ik... Het is echt de leeftijd denk ik, aangezien Quinn het heeft en Lynn en Iman ook rond die tijd had! Vermoeiend he?
Ik heb de speen in bed liggen, als ze wakker wordt pakt ze deze zelf en doet ze em in de mond. Als ze dan weer bijna in slaap valt spuugt ze de speen weer uit zodat ze bij de volgende ontwaking de speen weer pakt. Ik hoor haar wel eens, als ze wakker is, dan praat ze daar wat om maar huilen doet ze niet omdat ze de speen wel heeft.
Speentje ligt hier ook in bed. Helaas heeft dat er niet mee te maken. Hier niet in ieder geval Bij Quinn is het een combi van sprongetje, tandjes en dromen denk ik. Hij huilt nl flink maar wel in zijn slaap.
Dit heb ik dus met Alyssa ook gehad, het was zo´n slaapwondertje! Tot maanden geleden het begon, iedere nacht weer het zelfde liedje tot soms wel 10 keer eruit, speen erin en dan sliep ze weer en na eenhalf uur weer hetzelfde. Was het toch wel heeeeeeel erg zat en heb het volgende gedaan: omdat ik Alyssa overdag altijd op bed legde als ze in haar oogjes vreef sliep ze soms wel 8 uur op een dag en er zat totaal geen ritme in haar slaap overdag. Dus nu leg ik haar om half 10 s´morgens er weer in (meestal is ze half 8 wakker) en haal haar er om half 12 weer uit en s´middags leg ik haar er om 2 uur in en haal ik haar er om 4 uur weer uit en het maakt me nu ook echt niet uit al lig ze (door omstandigheden) er pas om 3 uur in, ik maak haar echt uiterlijk om 4.15 wakker, later dan 4.15 echt niet! En dan gaat ze er rond half 8 s´avonds weer in, laatste fles en naar bed en weet niet of het hier natuurlijk mee te maken heeft maar ik hoef er s´nachts niet meer uit, toevallig vannacht ff weer 1 keer, hoop dat het zo blijft, maar het gaat echt goed zo! Doe dit nu bijna 2 weekjes en in het begin was ze echt sjaggie, maar nu wordt ze gelijk wakker en is ze vrolijk! sterkte ermee, ik weet dat het echt opbreekt! Ben nu nog aan het bijkomen van die gebroken nachten!
Lynn slaapt overdag ook niet superveel. hoogstens 3 uurtjes. Ze heeft een speen, er liggen er zelfs meerderen in bed, zodat ze er zelf 1 kan pakken, maar ze huilt gewoon met haar speen in haar mond. Ik hoop echt dat het een tijdelijk iets is, want ik merk dat het me nu al op gaat breken. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben