Hey meiden! Mijn dochtertje Liza is nu 1,5 jaar en morgen gaat ze voor het eerst een nachtje logeren. Nee, niet omdat we allebei moeten werken of omdat we ergens heen moeten. Gewoon zomaar Mijn schoonzusje, meer zusje... Past(e) elke woensdag op Liza en is nu zelf zwanger van haar 1e kindje. 19 februari is ze uitgerekend. Voordat de kleine komt, wilde ze graag dat Liza een keer kwam logeren. Gewoon om lekker te tutten... Lekkker in bad, gek doen. Gewoon genieten van haar kleine nichtje. Helemaal leuk natuurlijk en de band tussen ons en hun is erg hecht. Ik weet zeker dat ze een leuke avond/nacht/ochtend heeft! Maar toch....heb ik het er een beetje moeilijk mee We hebben niks gepland voor morgenavond. Hoeft van mij ook niet... En dinsdagochtend ben ik gewoon thuis. Dan ga ik wel ff wat kleine dingetjes doen. Maar het lijkt me zo vreemd om alleen wakker te worden. Ik word altijd wakker van Liza dr geklets... Jullie kunnen. Hier natuurlijk weinig mee, maar moest het gewoon ff kwijt Liefs Tamara
Sterkte, maar ik denk dat je kleine meid een hoop lol zal hebben bij haar tante. Vond het de eerste keer dat de oudste nachtje bij oma bleef ook veel te stil in huis, maar nu....
Ik herken het.. Het zal ook even raar zijn.. Hopelijk kun je dinsdag lekker uitslapen.. Dan is de tijd dat je haar 'mag' halen zo om! Succes!!
Jayro heeft totaal 2x ergens anders geslapen, 2 jaar terug en een aantal weken terug.... Kenji nog nooit. Ik vind het helemaal niets Jayro begint er nu ook steeds meer echt zelf om te vragen en tegenhouden zal ik ook weer niet, maar er naar uit kijken is een ander verhaal.. Zo gek om het er een beetje moeilijk mee te hebben is het dus niet denk ik Misschien juist wel wat afleiding zoeken die avond?
Simone is 2 keer uit logeren geweest en het is best gek inderdaad. Beide keren gingen wij ergens naartoe 's avonds en was het gewoon praktischer om haar ergens te laten slapen. Zo raar om naar bed te gaan en een open kinderslaapkamerdeur aan te treffen en een leeg bedje. Maar ze had het geweldig dus we moeten het eigenlijk vaker doen
Mijn zoontje is momenteel uit logeren bij de ouders van mijn vriend. We hebben hem gisteren weggebracht en morgenmiddag brengen ze hem terug. Hij gaat regelmatig uit logeren bij zijn opa's en oma's. Ik vind het nog steeds altijd een beetje vreemd om thuis te zijn met mijn vriend zonder onze zoon, maar hij vindt het heel leuk om te gaan logeren. Ik wil niet dat ik hem een leuke ervaring laat missen omdat ik het moeilijk vind om een of twee nachtjes zonder hem te zijn. Dus ik zet me erover heen en geniet van z'n vrolijke koppie als ik hem weer zie en van de leuke foto's die de opa's en oma's maken van de logeerpartijtjes.