Ervaring webshop 'Kadocus' ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kaila, 22 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Sinds een paar dagen probeer ik mezelf wegwijs te maken in het oerwoud aan kinderwagens en af te wegen wat ik wil.
    Nou kwam ik op de webshop Kadocus terecht, waar alles nét even iets goedkoper lijkt dan op de meeste andere sites.

Maar ik lees heel verschillende reviews... En toch wel flink wat kritische en negatieve ervaringen. Wat is jullie ervaring met deze winkel?

Ik zit ook te overwegen om met een van hun aanbiedingen naar de Babydump te gaan en te kijken of ik het dan daar voor dezelfde prijs kan krijgen. Weet iemand of die voorwaarden ook gelden voor webshops?

2. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik zou er nooit meer iets bestellen. Eerst was er iets fout gegaan met mijn bestelling wat moeizaam werd opgelost, toen eindelijk onze bestelde schommelstoel kwam zaten er allemaal scheuren en barsten in het hout.. Ze wouden hem alleen ONGEOPEND terug krijgen... Ja hoe dan?! ;) na heen en weer gemail heb ik de schommelstoel gehouden omdat ik het zat was en na een half jaar brak de poot af.. We gebruikten de stoel amper.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaa ik zou naar de babydump gaan. Online prijzen zakken ze zelf ook mee.
    Ik had zl zijn kamertje 200 euro goedkoper gezien en ze zijn er toen nog 10 euro onder gaan zitten ;)

Prima service daar. Later bleek de kast een beschadiging te hebben, maar is allemaal netjes opgelost.

4. Ik zou lekker ergens anders bestellen, al was het maar om hoe vreselijk onvriendelijk het personeel daar is.. Ze schreeuwen in hun advertenties op marktplaats dat ze de 'laagste prijsgarantie' hebben. Toen ik ze een keer mailde over een artikel dat ik ergens anders goedkoper had gezien, kreeg ik als reactie 'dat ik het dan daar maar lekker moest bestellen'.. :D

Ik heb net nog een keer gekeken, om te zien of ze inmiddels wél echt de laagste prijzen hebben, maar als ik alleen al kijk naar de Cable-serie van Jollein, zijn echt álle producten ergens anders te koop voor een lagere prijs, bij tig verschillende winkels.. Ik heb het idee dat zij dus juist heel duur zijn ;)

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hihi, nou dat is duidelijk.
    Ik ga wel eens even bij de babydump informeren! :D

Deel Deze Pagina