Ik zoek een betaalbare 75 euro max Autostoel waarvan uiteindelijk de verhoger ook los gebruikt kant worden
Wat zijn je eisen van de stoel? Wil je isofix, wil je de veiligste? Wat is de meerwaarde van de losse zitverhoger? Ik zou, met jouw budget, kiezen voor een A merk in een outlet ipv een B merk. Hier heb je bv al een romer stoel voor 99 euro, die is erg goed en goed van prijs hier, of een maxi cosi die heel veel mensen hebben maar die ken ik zelf niet qua test. Autostoel Baby | BabyPlanet | Goedkope autostoel kopen online | Maxi-Cosi | Romer | Recaro | Stokke | Kinderstoel
Als de stoel maar europeesch goedkeuringsmerk heeft. En stoel die gewoin met gordel wordt vastgemaakt. Ik zie de meerwaarde van duurdere merk niet als de europerwche goedkeuringsmerk ook op goedkoper b merken zit. Dus gamma hema merk maakt niks uit als maar max 75 euro kost. De verhoger zal later ook gebruikt worden evt zonder verhoger.
Dan koop je toch gewoon de goedkoopste autostoel, heb je geen tips voor nodig... Natuurlijk zit er wel verschil in veiligheid!! ANWB stelt zelfs "Uit de test van oktober 2014 blijkt bijvoorbeeld dat goedkope autostoeltjes vaak onveilig zijn." Deze gracio behaalt bijvoorbeeld maar 1 ster in de test met slechte zijdelingse bescherming terwijl deze romer kidfix 4 sterren scoort en voornamelijk "zeer goed" scoort. Maar hey, het is jouw keuze. Wat betreft zitverhogers.... Ik zou het wel weten! Kijk hier maar
Van maxi cosi hebben ze er een, kostte 70 en kan je de rugleuning eraf halen Heb even gekeken voor je, het is de maxi cosi rodi sps
Wij hebben de rodi van mc, ook rond die prijs. Bevalt prima, de oudste is nu 8 en zit alleen nog op de verhoger. De jongste zit voorlopig nog met rugleuning. Net 4 en klein gebouwd..