luierbroekjes 4+?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door littlemunchkin, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Hey,

hopelijk hier nog wat ideeën wat betreft luiers. Dochter(bijna 2) heeft een stapje terug gezet in de zindelijkheidstraining(ze weigerde op het potje of de wc te gaan, sinds een paar weken gaat ze weer af en toe) en we gebruiken dus luierbroekjes. Ook mede omdat ze bijna niet stil wilt liggen voor een luierwissel. Nu heeft ze de afgelopen week regelmatig dat ze door lekt. Ze heeft maat 4 aan en is een tenger meisje. Maar 4 kan ook goed vol zitten trouwens. Ze weegt niet genoeg om naar maat 5 te gaan, dus 4+ zou een logische stap zijn. Echter, ik kan daar vrijwel geen luierbroekjes van vinden? Ik heb ze gevonden van de jumbo, maar die vinden we snel stinken. Iemand nog een andere optie?

2. Love1987

Love1987 Niet meer actief

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Ik vind luierbroekjes sowieso veel minder vasthouden dan gewone luiers.
    Ik kan trouwens sneller staand een gewone luier verschonen dan een luierbroekje waarbij de schoenen en broek uit moeten.

4. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    vergeten te melden dat het aan alle kanten doorlekt en dat we kruidvat merk hebben.

5. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik gebruik nooit luierbroekjes. Ik vind dat ze veel minder opnemen dan een gewone luier. En als het moet kan ik ook prima een luier staand verwisselen.

Ik zou, als ik jou was, weer kiezen voor gewone luiers.

littlemunchkin en Strandbal vinden dit leuk.
  6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Precies dit.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Bij mij zijn ze al een tijd uit de luiers, maar wij waren het meest tevreden over die van de Lidl.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij gebruiken alleen overdag als we weggaan luierbroekjes. C houd dan toch vaak der plas op dus er komen hooguit wat druppels in.
    Voor snachts gebruiken we gewone luiers. Luierbroekjes nemen veel minder op dan gewone luiers.

9. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Denk dat ik dan toch maar op de gewone luiers over moet weer. Beter ff prutsen om te leren staand de luier om te doen dan steeds maar weer te moeten wassen omdat het eruit loopt.

10. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    En toch maat 5 proberen? Mijn zoontje zit al in maat 6. Hij krijgt snel last van die rand met gewone luiers, van de klittebandjes. Zn huid is heel gevoelig en als t even ietsjes strakker zit, is t rood. Dus dan zijn die broekjes ideaal. Hij weegt nu 14 kg en zit dus in maat 6. Wat ik moet als hij hier door heen gaat weet ik nog niet haha.

11. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Dat kan inderdaad ook. Ik heb nu maat 4+ gehaald. Even kijken of dat beter gaat, en dan inderdaad de gewone luier in plaats van de broekjes. :) Anders ruil ik de boel om voor maat 5.

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier zweer ik dus juist bij luierbroekjes, gewone luiers was een ramp met verschonen en ik gebruik de broekjes al een jaar ondertussen. Doorlekken, nooit last van. Ik ben het meest fan van de broekjes van pampers. Die van de jumbo vind ik niet zo prettig. En inderdaad die van de lidl zijn ook heel erg fijn.

Deel Deze Pagina