Wij zijn aan het kijken naar een buggy voor onze tweeling. Nu alleen nog voor korte stukjes, zodat we ze mee kunnen nemen met de bakfiets (en op plaats van aankomst ze ook kunnen vervoeren) maar ook voor over een jaar, zodat we onze onhandig grote tweelingwagen de deur uit kunnen doen. Wat voor tweeling/duobuggy hebben jullie en bevalt die? Waarom wel/niet?
Hoi, Heb je nog een buggy gevonden.? Wij hebben ons er een klein beetje in verdiept maar moet zeggen dat ik nu de grote onhandige wagen nog wel goed vind zitten ze toch het beste in. Moet zeggen dat we weinig fietsen en als we ergens heen gaan dan doen we dat altijd met de auto. Wij zater een paar maand terug aan de Koelstra te denken.. Vonden we beter dan de Kees had minder mogelijkheden..
Nee, we hebben nog niets gekocht. Maar wel besloten dat we een goede maclaren gaan kopen op marktplaats. Dan ben je net zoveel geld kwijt als voor een nieuwe koelstra en het zijn betere buggy's. Ik heb zelf geen auto dus als ik niet kan bakfietsen moet ik alles lopend doen en dan is je bereik toch wel een heel stuk kleiner. En je kan minder spullen meenemen!