Jesse is sinds 1,5 week over naar de Romer autostoel. Ik had het willen rekken tot de 9/9,5 maand, maar het ging echt niet meer. Hij is bijna 80 cm. en 10 kilo en het werd echt te krap. Daarnaast probeerde hij constant naar voren te komen om te kunnen zitten en friemelde hij zich op een gegeven moment uit de gordel .
hahaha ja maar ik heb dat nu al met de cosi>> ontzettend zwaar. Ik laat het nu ook in de auto staan hoor... Sjouw Cristiano gewoon mee naar boven.
Hahahahahaha Cristiano is ook zo een. hij is dan wel 70 cm maar maar hij komt ook constant naar voren en armpjes eruit, zijnvoetjes komen ook al goed uit... hij rust ze eigenlijk tegen de rugleuning van de bijrijdersstoel... Op de wipstoel kruipt hij er gewoon uit hahahahah
Ik laat het ook gewoon in de auto. Kan dat echt niet optillen met Cris erin hahaha Cris weegt denk net 8kg en wel 10 maanden bijna
Zeiden ze in de winkel niet dat het gevaarlijk was? ik teste de stoel met Cris erin en toen zeiden ze dat hij nog te klein was, terwijl hij 8 maandjes was destijds. Maar dat was de oude Tobi die lijkt overigens groter dan de nieuwe, op de nieuwe Tobi heb ik het nog niet gestest.
Hahaha ja, maar de Tobi geeft aan vanaf 9 maanden kan je er al in. Alleen het gewicht is 8,9 en zoveel weegt Cris denk nog niet. Cristiano is lang maar slank... en gewicht is ook niet zo zoals bij de meeste. Maar hij gaat idd steeds voorover hangen en vecht constant om zijn armpjes eruit te krijgen lukt hem ook als hij geen jas aan heeft.
Ik heb de maxi cosi Pearl, en volgens mij gaat Cris zijn hoofdje er nooit uitsteken, hij zit namelijk best laag, zijn voetjes wel, die steken er goed uit.
Cristiano vindt de maxi al niet leuk... soms wil hij er idd niet in. beter dat je messie niet protesteerd.