heel drukke baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 1 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoe druk is jullie kindje?

Onze meid is soms zo giga druk dat je haast gaat denken dat ze adhd ofzo heeft? :oops:

Als ze wakker word sparteld en gild ze de oren van je kop...
    ze is heel wild als ze ergens ligt echt niet normaal gewoon...

Is dit normaal herkend iemand dit, moet ik me miss zorgen maken?

(ps het is wel een lieverd hoor ;) )

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Mijn meisje is ook heel erg druk en zit dus ook bijna niet stil. Als ze op schoot zit is ze alleen maar aan het wippen, ligt ze in de box gaat ze alle kanten op...Soms wel vermoeiend, maar of het erg is weet ik niet. Ik lees mee!

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hier ook een druktemaker! Constant in beweging en stilzitten, ho maar! Hij is ook erg vlot met alles en raakt gefrustreerd als iets hem nog niet lukt wat is hij in zijn koppie heeft haha..

Ik denk dat het een stukje temprament is, tegenwoordig wordt de stempel ADHD al wel heel snel op een kindje gedrukt.. Lekker laten gaan :D

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier ook zo'n drukke dame. Ik denk ook wel eens...ze zou toch niet adhd hebben. Maar het schijnt normaal te zijn.

Merel wil ook niet verschoond worden, of tenminste dan draait ze alle kanten op. Nu heeft ze brullen als een beer uitgevonden en doet ze dat wild spartelend de hele dag. Het gebeurt maar heel zelden dat ze rustig ligt met de fles drinken of tijdens groente/fruithap.

Ik vind het wel leuk dat ze zo actief is. Echt superactief aan het ontdekken alles wat er te ontdekken valt. Heel leuk om naar te kijken ook! Soms een tikkeltje vermoeiend (bv midden in de nacht een luier verschonen :( ), maar over het algemeen leuk schouwspel.

5. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    hier ook zo`n vermoeiende dame haha
    alles wat ook maar op liggen lijkt (als ze uit de nacht komt) is helemaal NIET de bedoeling, staan kruipen en heen en weer wippen dat wel

ook als ze aan het spelen is is ze zo weer afgeleid door iets anders
    ook is ze heel snel met allerlei dingen zo staat ze ook al alleen. en loopt langs de tafel enz.. nog even en ze loopt los! ook klimt ze op de trap dat is wat minder haha
    ze is daarlijk 14 febr 1 jaar

ach me zusje kon ook nooit stil zitten en mankeert verder ook niets volgens mij hoef je je er geen zorgen over te maken

kuzz anita

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

1 ding scheelt.. adhd is meer dan enkel een beetje druk he

en ik heb afgelopen weekend geleerd dat voordat je kind 4 jaar oud is.. ze niet getest worden op adhd

en dus ook gezien dat adhd meer is dan enkel een beetje druk
    ook bijv. ene moment superlief en dan ineens is iedereen stom en word er geschopt en geslagen

was een hele openbaring een weekendje met een echt adhdertje over de vloer.

ergste isd at ze met wat pech finaal door het lint gaat.. en later dus 3/4 niet meer kan herinneren van wat ze gedaan heeft.
    moet je daar dan boos op worden?

heilig respect voor de bijbehorende mama hoor.. want dat is echt niet makkelijk.

durf verder niet te zeggen of jouw kindje daar ook last van heeft overigens
    maar wat soms wil schelen.. veel kindjes reageren heftig op suikers en kleurstoffen (en soms ook andere E-nummers).
    misschien kun je proberen dat eens te beperken
    je zou dan relatief snel resultaat moeten zien.

Deel Deze Pagina