Ik dacht, laat ik eens een topic openen voor mensen die hun kindje dragen in een draagdoek, Mei tai, ringsling. etc. Ik had bij mijn eerste een minimonkey maar als ik die lang om had dan kreeg ik erge pijn in mijn nek en rug, daarom heb ik hem de deur nu gewezen en heb ik een draagdoek, Hoppediz Cairo, en een Mei tai aangeschaft. Ik ben druk aan het oefenen met de draagdoek en het valt me niet tegen, ik heb natuurlijk wel een dikke buik in de weg zitten nu. De Mei Tai is echt super, zelfs mijn dochter van 2 kan ik met gemak op mijn rug hebben. ( nu heb ik de kilo's dan een beetje mooi verdeeld over de voor en achterkant) Zijn er hier dus nog meer meiden die draagdoeken gebruiken? En wat zijn jou ervaringen? Ik hoop dat dit in het goeie gedeelte van het forum staat, anders hoor ik het wel.
Ik heb er 2 beiden van ByKay en draagdoek.nl. Ik vind ze ideaal!!! Met een lodger shelter of babybjorn krijg je toch snel last van je schouders. Met deze helemaal niet. Mijn zoontje weegt nu bijna 9 kg en ik draag hem nog op mijn buik. Ideaal om de hond mee uit te laten!
@cinn, daar ben ik het helemaal mee eens, dat van de hond dan, dat andere kan ik niet over mee praten. De oudste van mij kan dan mooi in de buggy als ik een stuk wil wandelen, want die loopt niet altijd zo hard.
Ik gebruik een eigen gemaakte... en ik moet zeggen dat het nog steeds goed bevalt... ideaal als ze eens niet in de wagen wilt of zo...
Ik heb toen Tygo 3 maanden was heb ik het dragen "ontdekt" sindsdien kunnen we beide niet meer zonder! Tygo vind het dragen zo fijn dat hij niet in de wagen wil, ik heb dus altijd een draagdoek bij Ik ben begonnen met 1 draagdoek.nl, deze heb ik 1,5 maand gebruikt, ik merkte dat mijn zoontje toch door begon te wegen... mijn draagdoek.nl is nu uit logeren bij verschillende moeders (omstebeurt natuurlijk ) En daarna ben ik begonnen met geweven doeken aan te schaffen, Ik heb een Ellaroo Maija, een Girasol 27 (Lampo) (Mijn favoriete doek) en onderweg naar hier is een Hoppediz Kairo das Leichte (zomerdoek) en een Didymos Simon (korte doke met slingringen) Verder heb ik de stof liggen voor een mei-tai dit gaat een Girasol Earthy Rainbow mei-tai worden
Ik lees ook mee want wil ook een doek gaan aanschaffen. Had bij Ruben al een Tricot Sleng gekocht maar ik ben niet zo van het knopen geloof ik. Wat raden jullie mij aan??? Die mei tei klinkt wel goed trouwens.......Iemand tips waar je die kunt bestellen?
Ben een beetje aan het googlen geslagen maar mijn probleem is dat wanneer er te veel info voor handen is ik er niet meer uitkom Noem het een vorm van autisme, ik weet het niet, maar het begint me te duizelen..... Dus kan iemand met ervaring me vertellen welke draagdoek handig is: - vanaf de geboorte - geen megalange doek waar ik een uur mee aan het knopen ben - het liefste voor op de buik én de rug - en ik heb snel last van mijn rug/schouders/bekken pfffff.......vertel het me..dan koop ik die en ben er klaar mee
Ohja, modje's mag deze dicht?? We hebben 2 topic geopend en dat is een beetje verwarrend, we gaan verder in bij de clubjes!! Tot daar dames!!!