Wij zijn op zoek naar een goede buggy (om langere wandelingen mee te maken) maar willen voordat we gaan oriënteren even weten welke buggy jullie echt afraden. Dus welke we beter NIET kunnen kopen. Alvast bedankt! Groetjes shampoo
Niet die vd kruidvat, die hebben wij, deze is erg laag (ben zelf 1,68) en krijg je last van je rug van met lange afstanden. Handigste is om zowel een verstelbare rugleuning voor je kleine te hebben als in hoogte verstelbare handvaten/handgrepen.
Nou idd die dus gewoon echt niet! Mijn nichtje heeft (of inmiddels had?) er eentje en het karretje hobbelt echt heel erg, lijkt totaal niets van vering ofzo in te zitten. Maar het ergste dat ik eigenlijk vind is dat het ruggetje echt vrijwel niet ondersteund is, de rugleuning staat gewoon helemaal rond wanneer de kleine er tegen zit/leunt, lijkt me niet echt bevordelijk om zo in een buggy te hangen, van zitten is mi geen sprake in die buggy namelijk.
voor echt lang te wandelen vind ik geen enkele buggy echt geschikt, dan heb ik liever een wandelwagen.
Zoals de titel al aangeeft: Vanaf hoeveel maanden ging jullie kindje in de buggy? Ik heb een 2ehands MacLaren waarvan de rugleuningin 5 standen kan. Waarom ik het vraag is omdat wij in de zomer op vakantie gaan maar we dus een beetje ruimte tekort hebben in de auto (we hebben een grote wandelwagen). Ik vroeg me af of het voor korte stukken reeel is om daar een baby van een aantal maanden in te leggen?
moet je de wieltjes even helemaal goed inspuiten (kruipolie). Hier liep ik ook altijd te mopperen op die rot buggy. Totdat ik de buggy eindelijk een keer had ingespoten, wereld van verschil! Kan hem zelfs met 1 hand sturen nu!
Ik vind ook geen een buggy geschikt voor lange afstanden. Maar de Koelstra Simba vond ik wel helemaal een onding, wij hadden 'm overigens ook ingespoten, maar dat werkte hier niet. En met de paar keren die wij 'm gebruikt hebben is 'ie toch helemaal doorgezakt, zowel bij z'n hoofdje als bij z'n beentjes. Hij heeft er sowieso nooit echt goed in gezeten. Wij hebben ook een Quinny Zapp als buggy (de Simba hadden we gekocht voor de ligstand, die niet op de Zapp zit) en die is echt zoveel fijner!