Badje en badset roze of wit????

Discussion in 'De babyuitzet' started by Senna82, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Ik wil vandaag het hele badset gaan halen maar zit zo in twijfel. (Hallo hormonen)

Onze meubels van de babykamer zijn wit en de muren zijn grijs/bruin (beetje donker) met wit.
    Wat vinden jullie?
    Zal ik het badje enz in t licht roze doen (de set van beebejou)
    Of gewoon alles in t wit?

Ook zat ik er aan te denken om t badje in t wit te doen en dan de rest in t roze maar t moet geen bijeengeraapt zooitje worden.

Help?

2. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik zou voor een neutrale kleur gaan.. wit dan dus ;)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als de muren bruin zijn dan zou ik een wit badje nemen.

4. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    ik zou gaan voor de rose set, zodat je een compleet setje hebt. en toch ook echt meisje. de je zou dan voor de rest ook licht rose accesoires kunnen gebruiken.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    ik zou wat betreft de badset voor een kleur gaan die voor jongens en voor meisjes kan.

nu komt er een meisje begrijp ik maar stel dat je ooit nog een kindje krijgt en dat word een jongetje..... dan zit je niet op een roze badset te wachten.

en ik denk juist dat het meer een geheel word als je de badset in het wit hebt als je de rest ook in het wit hebt.

ik heb een lime groene badset (we wisten niet wat het werd) en heb daar nog steeds spijt van wou echt dat ik een witte had gedaan.

wit blijft andere kleuren raak je vaak na een tijdje op uitgekeken.

maar kan me voorstellen dat je graag roze hebt hoor had ik ook toen ik een meisje kreeg )2e kindje) wou ook graag roze toen

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    ik heb alles zilver (nijntje maar is r ook neutraal)

en ben e nog steeds helemaal happy mee!!!

7. Username

Username Niet meer actief

Ik zou zeggen dat je t langer volhoudt met een witte set.

Herkenbaar die twijfel. Ik twijfel al over biologische melk of niet, dus laat staan over grotere dingen... ;)

8. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Ik zou ook voor het roze setje gaan en dan verder roze accessoires.
    Zeker als je kamertje verder al heel neutraal is van kleur.
    Als je ooit nog een zoontje krijgt dan kan je toch altijd nog een andere kleur badsetje aanschaffen.

9. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Bedankt voor jullie meningen en advies.
    Ik ben super geslaagd en idd alles in t wit.
    Heb super lieve roze manden gekocht en een geweldig hemeltje met bijpassende lamp, kussenhoesje en lakenset.
    Wit met heel subtiel roze.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Vind roze heel mooi maar als ik aan je kamertje denk zou ik gaan voor toch de witte.

Succes ermee :)

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een creme-kleurige set, bebejou. Maar dat was opruiming, want hij was niet meer compleet. Heb er alleen een luieremmer en een wasbakje bij gekocht(laatste was ook nog eens afgeprijsd). Ons ging het voornamelijk om een stevig badje met een degelijke standaard, liefst neutrale kleur. Nou, dat is dus gelukt!

Share This Page