Hoi, Nu gebruik ik nog de maxi cosi in de auto maar ben aan het denken om de autostoel erin te zetten. Wij hebben een autostoel die je ook nog kan achterwaarts gericht kan plaatsen tot een bepaalde leeftijd. Alleen heb ik het idee dat die er wat 'los' inzit. Je moet hem ook met de gordel vastklikken, maar als ik er wat aan duw, beweegt hij zo los. Is dit wel goed? of is dit gewoon zo. (waarschijnlijk ook wel niet de bedoeling dat ik daar aan duw he ) Bedankt!
Is voor mij een heel onbekende stoel (en dat terwijl ik toch alle achterwaartse stoelen wel ken...) tot hoeveel kg is deze achterwaarts te gebruiken??? Je zou namelijk ook eens kunnen kijken op achterwaartsvervoeren.nl, hier staat een hele lijst van alle verkrijgbare achterwaartse stoelen tot 18kg EN tot 25kg.
Dat is een stoel die tot 13 kg achterwaarts kan, net als de maxi cosi groep 0 dus. Hier zie je hem http://www.cm.be/skoebidoe/site/binaries/lijst-babygeschenk-thuiszorgwinkel_tcm333-85975.pdf Heb er verder geen ervaring mee hoor
Zit er geen boekje bij? Een autostoel hoort wel echt stevig te staan hoor, denk je maar eens in hoe het stoeltje door de auto slingert als er een aanrijding is.... Geen genoegen nemen met wiebelen hoor.