Ik heb hier een maxi cosi cabrio staan (niet de cabriofix versie maar de cabrio). Hij is nog goed en ongelukvrij maar de bekleding is wat verkleurt (zwarte bekleding) maar dit is op te lossen door een hoes erom te doen. Hij heeft geen zonnekapje (zijn wel los te koop) en hij staat hier een beetje in de weg. Wie kan ik hier blij mee maken? Op te halen in Tiel
wij hebben dezelfde en die van ons verkleurt ook. stom ding! maar verder is het een prima maxicosi trouwens. snap niet dat je er nog niet vanaf bent done. je biedt helemaal gratis aan! lief van je hoor!
Hij is inmiddels gereserveerd voor iemand. Ik weet zelf wat het is om met weinig geld rond te moeten komen en een baby op komst te hebben want dat was bij de eerste het geval,nu heb ik het nog niet breed maar ik weet dat dit gewoon heel erg kan helpen voor sommige mensen vandaar dat ik hem weg geef ,heb zelf bij de eerste ook een keer geluk gehad omdat ik van een familielid veel kon krijgen en ik vind het hele "pay it forward" idee wel fijn