In Feb. 2007 is er weer de negen maanden beurs. Ben er nog nooit geweest en zal wel willen dit jaar. Ik vraag me alleen af of het de moeite is? Wat is er te doen? Ik heb gehoord dat ze er ook echo`s maken... Zijn die daar goedkoper als dat je ergens anders 3D echo`s laat maken? Ben benieuwd , Groetjes Tan link : http://www.9maandenbeurs.nl/nmb2007/n
ik ben er vorig jaar geweest t is heel mooi maar echt super druk en idd ze maken echo's maar die wacthtyd is er heel lang bij!ja iedereen wil dat graag n gratis echo! ik ga als t goed is ook zijn we nog niet aan over uit! groetjes krulliewullie!
O leuk! Ik denk dat ik wel ga....ik heb ook gehoord dat het mega druk is... Ja ik ben van de partij! Liefs Najet
Ik weet het nogniet... is 2,5 uur rijden voor mij en m'n man wil er niet heen. Ik zag wel dat je ook met je kaartje naar de huishoudbeurs kan gaan. 2 vliegen in 1 klap!
Toen ik zwanger was van de 2e ben ik geweest. Toen heb ik ook een echo laten maken; was overigens niet gratis. Het is leuk om mee te maken een keer vind ik. Februari gaan wij niet want ik hoop in die maand te bevallen
Drukkk was het, maar wel leuk vond ik hoor...en meteen even naar de hapjeshal van de huishoudbeurs hahaha... ach je moet in je hoofd houden dat het vet druk zal zijn, en meerdere pauzes houden en vroeg van start gaan... en verder lekker gebruik maken van de opslagpunten voor je tassen...dan hoef je niet te slepen... veel plezier voor diegene die gaan
ik wil heeeeel graag gaan maar het probleem is ik hou niet van teveel drukte, daar wordt ik agressief van
Bij de jongengezinnenbeurs in november kon je ook een echo laten maken. Dat was duurder dan hier in de buurt. Verder was het mega druk en eigenlijk waren er niet echt leuke producten te vinden vond ik.
Wij hebben de kaartjes al in huis liggen. Mijn man en ik gaan met mijn ouders naar de beurs heb er nu al zin in en mijn ouders ook
Ik ben wel bij de jonge gezinnenbeurs geweest en ga ivm mijn uitgerekende datum niet naar deze. Bij het maken van een echo tijdens de JGB kon iedereen die langs liep meekijken op een scherm. Dat vond ik persoonlijk helemaal niets. Is de kleine nog niet eens geboren en dan hebben wildvreemden hem/haar al gezien.
Ja ik ben ook van plan te gaan! Waarschijnlijk met mn mams want mn man heeft nooit zoveel zin in van die beurzen terwijl ik het erg leuk vind!