Ben nog maar net actief op dit forum maar ik moet zeggen............ wat een gezelligheid hier zeg. Iedereen leeft zo met elkaar mee, echt mooi en hartverwarmend. Leuk, ga zo door! Ik heb het ooit anders meegemaakt......... Op een ander forum, daar waren de nieuwelingen niet echt welkom vond ik, erg jammer uiteraard, als je daar je onzekerheden uitsprak werd je afgesnauwd, niet leuk dus. Maar heir wel, en dat mag ook eens gezegd worden vond ik. Groetjes BIEN
ha bien.... ja fijn hier hé? Ik heb niet eens een ander forum uitgeprobeerd. Ben gelijk hier belandt. Nog geen minuut spijt van gehad! Veel plezier verder!
ja inderdaad erg verslavend ik kijk elke dag wel even...mmm misschien moet ik toch maar een hobby gaan zoeken hihihi
Heel verslavend... Zo verslavend dat toen ik uit het ZH kwam na de bevalling gelijk achter de PC ging
Ook voor mij is het dagelijkse kost! Door de feestdagen niet zoveel geweest...moest echt alles even bijlezen hoor! Hihihihihi Gelukkig een aantal kerstcadeautjes! Elmo
Ben het helemaal met jullie eens. Superfijn forum hierzo. Meiden leven allemaal erg met elkaar mee, veel tips en steun aan elkaar. Enne....ook errug verslavend inderdaad Daar moet ik toch nog eventjes een oplossing op gaan vinden hoor, want kom op deze manier helemaal niet meer aan andere dingen toe
Zeker super gezellig vondt het jammer dat ik er zo laat in mijn zwangerschap achter kwam! Liefs Claudia
@Yentl dat is wel jammer ik ben ook pas in me laatste maanden van me zwangerschap hier terecht gekomen maar zoalsje ziet ik ben der noggggg er is altijd wel iets wat je intereseerd en zoblijf je gewoon lekker hangen @Bientjuh fijn dat je het zo naar je zin hebt hier en idd het forum is gewoon een verslaving fijn te lezen dat jullie het zo naar het zin hebben moest verboden worden net als topdrop
Ik ben zwaar verslaafd. Mijn man vindt dat iets minder leuk! Andere fora ken ik niet, maar dat deze mij bevalt is een ding dat zeker is.