Raniditine veroorzaakt pijn?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lieve85, Jul 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieve85

lieve85 Actief lid

May 21, 2009
    137
    0
    0
    Mijn dochter van vier weken oud heeft behoorlijk erge verborgen reflux. Ze gebruikt nu twee weken raniditine en daarvoor gierde ze het uit van de pijn de hele nacht lang. Overdag ginf het beter omdat ik haar dan vast hield. Nu ging het een week een heel stuk beter door de raniditine en de comfort voeding van hero.
    Nu merk ik sinds paar dagen dat wanneer ze de raniditine heeft ze gekregen ze na tien minuten in ene veel pijn heeft. Veel slikken handen naar de mond en ontzettend hard op de speen zuigen.
    Gaf het spul eerst voor de fles, nu na de fles. Lijkt wel iets verschil te maken maar niey genoeg.
    Morgen ga ik weer naar de huisarts en vraag dan zowiezo verwijzing kinderarts aan maar hebben jullie een idee welke zuurbrand remmers er nog meer zijn? Kan ik dat aankaarten bij de huisarts voor de tussentijd zolang we moeten wachten voor de kinderarts.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Ik weet niets van ranitidine maar er zijn zeker andere maagzuurremmers. Nexium/esomeprazol en losec/omeprazol iig.

Ik zou verwijzing kinderarts vragen. Meestal kan je wel snel terecht (hier binnen 1,5 dag).

Denk je dat de pijn van de ranitidin is of wellicht vd fles?

Sterkte iig!

Share This Page