Poging doen tot stoppen met inbakeren..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Froetsel, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat zijn de tekenen van dat de kleine er nog niet aan toe is?
    Ik ben vandaag begonnen ze heeft hazeslaapjes haha van 10 tot 15 minuten. Ze slaapt nu net schrikt even wakker en gaat verder slapen.
    Ze is sinds 9 uur wakker.
    Je merkt dat ze moe is, ze ligt nu lekker in haar bedje met haar handjes omhoog.
    Ze huilt verder niet ondanks dat ze moe was. Ben benieuwd nu hoelang ze blijft slapen.

2. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik ben er plots mee gestopt (doordat ze twee dagen koorts had na de enting) dit werkt niet altijd natuurlijk maar mijn kleintje deed dit heel goed. Als ze nu goed blijft slapen en zichzelf niet wakker slaat zou ik het gewoon zo proberen. Ik heb wel alle knuffels en spullen uit haar bed moeten halen want ze is wel heel bewegelijk en zodra ze dus door het bedje ging dan lagen al die dingen op haar, niet heel prettig.

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tot nu toe slaapt ze nog, ik ben ook nu gewoon plots gestopt. Omdat ze afgelope dagen best huilde als ik haar inbakerde met haar doek. Hmm;)Waarschijnlijk te strak, haha.

Heb de knuffels inmiddels weggehaald, maar vraag me af moet ik dan ook gelijk de nacht doen? Want ze slaapt vanavond bij mn ouders.
    Lijkt me zo sneu want overdag is ze al niet ingebakerd en nu dan de avond niet.

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik had toen geen keus waardoor ik inderdaad wat onrustige nachten heb gehad, durf daarin ook niet te zeggen wat slim is.

Ik denk dat als ze het overdag goed doet dat ik gewoon zou proberen om haar de nacht ook niet in te bakeren. Ik zou de doek meenemen, mocht ze volop wakker blijven dan kunnen ze het alsnog doen.

6. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja denk dat ik gewoon dat ga doen.

Ze slaapt nog steeds..

7. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    :d:d:d:d:d

8. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgende slaapje viel ze wel sneller in slaap. Maar werd steeds wakker door haar handjes merk dat ze ze toch nog veel beweegt.

9. chila

chila Niet meer actief

Hier ook plots gestopt met inbakeren nadat ze koorts had na de prikjes.
    Het slapen ging zo goed dat we doorgezet hebben en ze slaapt nu al een tijdje zonder doek. Ze is wel heel beweeglijk met de handjes enzo maar ze gaat vrolijk naar bed en valt door het spelen met haar handjes vanzelf in slaap. En dan slaapt ze zolang ze nodig heeft.

10. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben toch besloten avond slaapje nog te inbakeren je merkte gewoon dat ze uitgeput was omdat ze overdag maar 2 korte slaapjes heeft gehad. Ze had moeite met in slaap vallen door haar handjes ( ze huilde gelukkig niet) dus dat is een reden om door te gaan. Maar avond slaapje gunnen we haar nog wel ''geborgenheid''.

11. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je merkte het ook echt deed de inbakerdoek aan/om, legde haar in bed en ze was echt weg.

12. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vannacht is ze gewoon weer ingebakerd en ze werddus wakker om half 5 terwijl ze al gewoon doorsliep tot 7. Gelukkig was ze met een speentje tevreden, is het omdat ik weer heb ingebakerd en dat ze overdag in de slaapzak sliep.

Share This Page