Hoi, Tot hoe lang wassen jullie de nieuwe kleertjes van jullie kinderen? Mijn dochterje is inmiddels 7 en half maand en tot nu toe was ik alle nieuwe kleertjes eerst, voordat ik ze haar aantrek. Misschien is dat wel helemaal niet meer nodig, of ga je daar mee door tot ze 1 jaar is? Wat vinden jullie? Groetjes
Tot dat ze uit huis is ... Ik vind dat "nieuwe" luchtje echt altijd zo vies ... Ik was altijd alles gelijk uit ook onze eigen nieuwe kleding ...
Ik was ook alles eerst, tenzij ze iets echt zo mooi vinden, dat ze het al aan hebben voor ik het in de was kan stoppen
Tot ze uit huis gaan, vanaf dan zullen ze het namelijk zelf mogen/moeten doen. Hier word alles van iedereen eerst gewassen voor het dragen !
Ik was alles voordat wat nieuw is. Ook sokken, dekbed enz. Je weet nooit wie er met zijn vingers aangezeten heeft. Of het gepast is of omgeruild. Wel zo fris en een hele kleine moeite!
ik was ook alles eerst.Doe ik bij mezelf ook. Heb eeb erg gevoelige huid en als iemand het heeft gepast met bv een wasmiddel waar ik niet tegen kan dan sta ik onder de uitslag. en helaas heeft mijn dochter mijn huid mee gekregen
ik doe t niet, kan me echt niet veel schelen of iemand het al aangepast heeft. en nieuw dan ziet het er nog zo mooi uit. na 1x wassen is het al niet nieuw meer tenzij het echt heeeel extreem ruikt. maar ik vind t vaak wel meevallen hoor.
Het ligt eraan wat het is. Een romper die uit een verpakking komt, was ik niet. Verder alles wat uit een rek komt of zo, waar iedereen aan heeft gezeten met zijn handen, dat was ik wel altijd eerst. Ook voor onszelf als we nieuwe kleren hebben trouwens, ik vind dat een beetje vies idee anders.
Nou, ik heb alles gewassen voordat ze geboren werd en daarna nooit meer nieuwe kleding gewassen! Het nieuwe is er dan gelijk vanaf, na die ene keer wassen. En ik kan er nou niet echt van wakker liggen, van het idee dat er misschien wel andere mensen hebben aangezeten!
Hier word alles gewassen. Ik weet wat voor gemicalien ze in de containers spuiten dus ik neem geen risico.
Hangt er vanaf wat het is. Jasjes en slabbetjes enzo was ik niet meer. Rompertjes, maillotjes en dingen die dicht op het huidje zitten was ik nog wel. Ik krijg ook wel eens kleertjes van een kennis, die waste ik ook toen dochter heel klein was, maar nu niet meer. Dochter kan tegen alle soorten wasmiddel heb ik gemerkt..
Ik was alles behalve een nieuwe jas. Was pas nog op het nieuws dat er ontzettend veel bacterien (o.a. poepbacterien) op nieuwe kleding zit. In sommige gevallen zo erg dat je er echt ziek van kunt worden. Het idee dat het door tig handen is gegaan en wellicht ook gepast maakt dat ik alles was vooraf. Kleine moeite en lekker fris.
ik was het altijd eerst ook van ons eigen je weet nooit wie het heeft gepast ofzo ik vind het wel zo fris om het eerst te wassen