Ik heb afgelopen week een zonnebril gekocht voor mijn zoontje van 14 maanden. Toen ik deze kocht had ik het idee om er dan zo'n (hoofd)band bij te kopen die je aan de pootjes van de zonnebril kan schuiven waardoor de bril goed op zijn hoofd blijft zitten. (zoals bij een babybanz zonnebril). Ik weet dat die banden bestaan, maar nu kan ik het dus echt nergens vinden Weet iemand waar je deze hoofdbanden kan kopen?!
die zocht ik ook al!!! ik heb een touwtje gehaald... ons zoontje houdt de bril wel op en als hij hem afdoet dan valt ie niet door het touwtje. maar zo'n hoofdband lijkt me veel handiger! ik lees even mee!
Misschien ook wel bij de opticien? Daar hebben ze vaak touwtjes, kettinkjes en hoofdbandjes voor brillen voor volwassenen. Misschien ook wel voor kids!
is een hoedje niet veel makkerlijker? was een tip van mijn zus, (is opticien). Goedkope zonnebrillen zijn vaak niet zo goed voor de oogjes, dus zou dat wel in de gaten houden!
Ik heb ook een petje voor mijn zoontje, maar hij vind zonnebrillen zo leuk! Hij heeft nu telkens mijn zonnebril op haha! @Ella27 ik ben erg benieuwd of je het hebt gevonden bij de Prenatal, laat je het weten?