Hallo weet iemand waarom babysokjes zo vlug uitlubberen? Heb verschillende sokken ze komen overal vandaan. Ook wat duurdere sokken nieuw van noppies Ik snap als je sokken jaren laat liggen de rek eruit kan gaan. Maar sommige sokken Splinter nieuw 1x gedragen en al de rek eruit Hebben jullie dit ook ? Merk het nu echt bij de kleine babyvoetjes dus sokken 0 tot 6 maanden. Natuurlijk niet allemaal maar best veel wel.
Babysokken blijven idd amper zitten die van Kruidvat blijven nog best van allemaal zitten. Maar liefst van al doe ik haar pyjama aan met voetjes ipv zonder. En anders de kousjes over het onderste deel van de broek heen zodat ze daar grip op hebben ipv een baby beentje.
Ik kreeg van meerdere moeders de tip dat idd alleen de Bambino Kruidvat sokjes een beetje blijven zitten. Zelf nog geen ervaring mee, maar hoop het, want er al een hoop via het doorgeefcircuit in de familie gekregen
Als ik zie hoe hard onze dochter aan haar sokken trekt snap het wel als ze zouden lubberen Maar heb eerlijk gezegd nog geen lubberende sokken gehad. Hema en Zeeman.
Noppies en bambino bleven hier goed zitten en lubberde niet. Hij kon ze wel zelf uitrekken en daarom had ik vanaf de herfst altijd kniekousen van de Hema, onder zijn broek, hij gaf het dan op een gegeven moment gewoon op. Broekjes met voetjes eraan werkte hier helaas niet, te lange benen waardoor die broek telkens afzakte.
Hier bleven bij heel klein alleen sokjes van Prénatal zitten. Ondertussen blijft niks zitten, dus lekker blote voetjes. (Pakjes met voetjes past hier ook niet). Gelukkig is het binnen lekker aangenaam. Voor buiten hebben ik lodger sloffen met klittenband. Uitlubberen heb ik nooit last van. Gebruik de baby sokjes nu voor 3de kindje en zijn allemaal nog in goede staat.
Hier enorme fan van de bambino sokken van het kruidvat. Bij dochter meerdere merken geprobeerd en bambino bleed het beste zitten al trok zij ze zelf weer uit. Had en heeft een hekel aan sokken. Bij zoon opnieuw voornamelijk bambino, wel andere merk gekregen, maar bambino zit het beste. Gaan ook niet uit door kruipen etc.
Dit wilde ik ook antwoorden (nu heb ik geen baby meer, maar ik had voor ze als baby Bambino en Z8 en Z8 vind ik nog steeds heel fijn, ook de grotere maten)
Hier ook alleen bambino sokken, de rest is niets. Die cadeausokjes al helemaal niet. Geldt ook wel voor na 6 maanden nog een beetje.