ik wil een dochter ;)

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Jalea, Nov 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    vaag topic zo laat op de avond, maar als ik leuke kleren uitzoek voor mijn peuter jochie, denk ik soms echt ik wil een dochter! (niet ter vervanging van, maar als extra :)) wat zijn er toch onwijssss leuke meidenkleren te koop... als ik h&m online bekijk dan moet ik ook niet per ongeluk de meisjeskleding aanklikken, want dan denk ik direct weer 'ik hoop dat we ooooit nog een dochter krijgen'
    voor jongens shoppen is leuk, maar voor meiden nog nét even wat leuker ofzo 8)
    (stom detail is dat ik eigenlijk helemaal niet zo van kleren shoppen hou... totdat ik kinderen kreeg en zij regelmatig nieuwe kleren moeten :D)

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hahaha ik heb een jongen en een meisje
    dus kan voor beide
    maar snap je wel hoor toen ik zwanger was van youame zag ik zulke stoere jongens kleertjes
    ik dacht ook eerst dat ik een jongen kreeg maar het was een echte meid

hahah

3. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Ik heb een dochter en moet zeggen vind het erg leuk om voor haar kleding te kopen. OOk veel keus.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Ja ik snap je. Ik ben stiekem wel een beetje blij met een meisje.

Mooi kamertje met veel roze en bloemen, leuke kleertjes :D

Maar ik zou graag als tweede kindje een jongen krijgen. Dat is ook weer leuk.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Snap je helemaal!

Maar, door die twee jongens bespaar je wel geld........

Ik blijf maar aan het kopen voor die kleine meid! Vind alles leuk!

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik bespaar idd wel veel geld omdat ze allebei jongetjes zijn, de jongste is in verhouding ook veel groter, als we geluk hebben word het leeftijdsverschil van 1,5jr teruggebracht naar 1 jaar omdat hij zo groot is (goeie kans, hij loopt al heel mooi in), dat is extra fijn. niet dat de 2e alleen maar de 'oude' kleren van zn broer krijgt, maar het is wel handig, er zijn altijd kleren die nog makkelijk een 2e ronde mee kunnen

en als ik nu een dochter zou hebben... dan vrees ik dat die misschien wel meer kleren zou hebben, omdat er zóveel leuke keus is. bij mijn zoons moet ik soms echt iets kopen zo van 'tsja hij MOET een trui nu...' terwijl ik dan echt niks leuks kan vinden :(

7. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ja, ik had dat ook toen ik alleen nog mijn zoontje had. Voor jongens zo weinig echt leuke kleding te vinden en die meidenrekken hingen overvol met de mooiste dingen. Nu heb ik een meid en vind ik het dus nog steeds erg moeilijk om leuke kleding te vinden.

Ik ga er eens een nieuw topic tegenaan gooien ;)

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goh, dan ben ik blijkbaar een uitzondering want ik heb 2 jongens met 2 volle kledingkasten hoor! Ik vermaak me prima bij H&M, Hema, Esprit & kleertjes.com!

9. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ik herken het helemaal!
    Ik heb 2 prachtige zoontjes, maar zou zo graag ook nog een kleine meid willen! :oops:

Liefs

10. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    volgens mij is het altijd net zo alsof je voor je eigen sexe kind niets leuks kunt vinden :) Maar volgens mij hangen de meeste kastjes echt wel vol genoeg :)zag vandeweek wel een überschattig rokje voor de kerst vast bij Prenatal, heb me nog weten te beheersen ;)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een dochter en shoppe is geweldig. zie ook niet vaak iets voor een jongen hangen van mijn smaak en zou echt een slechte jongens mama zijn. mijn peetkindje is een jongen maar pff moet echt uren shoppe voor wat leuks. voor mijn dochter slaag ik in elke winkel bijna

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jij weer he? Moet bij jou ook altijd anders..... ;)

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vermaak me eigenlijk prima met het shoppen voor mijn jongens!
    Je hebt zoveel leuks tegenwoordig ook voor jongens.
    Dus om daarvoor nou een meisje te willen nee dat herken ik niet.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wel vreemd toch worden er meer jongens geboren, en is er toch meer meisjes kleding.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    haha nou ik merk het ook hoor. Voor meisjes zijn de kleertjes echt meer en leuker!
    Ik heb al een meid, en krijg nu een jongen, maar soms als ik door de babykleertjes loop denk ik; hmmm de meidenkleertjes zijn veeeel leuker ;)

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke; dat weet je nu toch inmiddels wel!

Ik had helemaal niet gezien dat je op me gereageerd had haha!

ik zie je weer bij de aug mama's!

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    je heb idd veel meer leuke meidenkleren mijn kasten zijn overvol.
    En toen ik van de week met een vriendin ging winkelen (zij heeft een jongetje) was het erg moeilijk om iets leuks te vinden maar het lig er ook net maar aan wat je smaak is.
    als je niet van spencertjes en grijs houdt dan heb je het slecht in dit seizoen

18. puk

puk Lid

Mar 18, 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    Nou ik bespaar ook geen geld hoor... heb juist het idee, juist door dat er minder veel leuke stoere jongens kleren zijn, je juist geneigd bent om leuke trendy kleren te kopen (vaak dus van een merk,MEXX, Noppies, Jeep en dus duurder). Vind dat je voor jongens echt wel meer moet zoeken, voor meisjes is er vaak in iedere winkel wat te vinden, maar dat komt ook omdat er gewoon ook veel meer hangt!

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb ook 2 jongens en of ik nou geld bespaar :rolleyes:
    Voor jongens heb je ook genoeg leuke kleding en stoer, vooral bij H&M hebben ze genoeg rekken vol en keuze.
    Maar moet je gelijk geven dat meisjeskleding wel ontzettend schattig vaak is, als ik dan naar de kleine meid van mijn zus bekijk.
    Maar wat je niet hebt kun je ook niet missen toch!?

20. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    ik heb een zoontje en een dochter en ik vind de meidenkleren echt wel leuker hoor! Jongenskleding is qua kleur gewoon vaak veel saaier en moet je meer zoeken naar leuke kleding. En bij meiden kun je veel meer varieren, nu met die leuke leggings en tuniekjes....

Share This Page