Hoi Dames, Ik ben op zoek naar een autostoel voor mijn zoontje...Het hoeft geen dure te zijn...Het is maar voor mij in de auto en bij mijn vriend zit al een hele goede in... Weten jullie waar je deze kunt bestellen of halen? En graag betaal ik met acceptgiro, want sommige betaalmethoden vertrouw ik niet.. ik kijk uit naar jullie reacties
@ Keano, Een autostoel is behoorlijk duur, als je een goede wilt. Die van de Hema is relatief goedkoop, maar geen goede. Oké hij is goedgekeurd, maar dat blijkt niks te zeggen. Ik had een stoel van de Hema, maar die bleek uit de test van de Consumentenbond bleek ie heel goed te zijn in vanalleswat. Vlekken makkelijk uit te halen, eenvoudig te instaleren, enz enz. Helaas scoorde die op frontale botsingen en zijdelingse botsingen enorm slecht. En dáár is de stoel toch voor?!? Ik heb me enorm verbaasd toen en daar zelfs een toppic over geopend in de baby/dreumes hoek. Laat je dus niet te veel leiden door de rpijs, maar vooral door de prestaties van de stoel. Want ook in jouw auto kun je een ongeluk krijgen.
Bij de halfords megastore nu een aanbieding van een romer kinderstoel voor 135 euro dacht ik. Hebben wij ook gekocht! Is een erge goede!
Heb de maxicosi destijds op kinderstoeltje.nl besteld. Kon gewoon met Ideal betalen, kreeg meteen een bevestiging en had hem twee dagen later in huis. Al met al heel netjes dus
Hoe heet die hele grote babywinkel in Tilburg (en in vast nog wel meer plaatsen) nou? Van Asten, kan dat? Daar heb ik er een tijdje geleden 1 gekocht.. Die was van 99,95 afgeprijst naar 34,95
een priori heb je al wel voor 100 euro als je goed zoekt. Ik zou echt wel een goede willen, maakt niet uit voor wie het "maar" in de auto is.
Nee inderdaad! Want met die auto kan in die enkele keer dat je ermee rijdt ook een ongeluk gebeuren! Je hoopt natuurlijk dat dat niet gebeurt, maar ik heb toch liever een goede autostoel voor de zekerheid! Als je het echt te duur vindt, is het dan geen idee om het autostoeltje elke keer over te zetten? Het is natuurlijk een beetje omslachtig, maar als je toch maar zo weinig met de ene auto rijdt..