hai hai, Ik las hier laatst een topic en daarin zat een link van iemand, die verwees naar aluminium haken die je aan je kinderwagen/buggy kon bevestigen. Ik ben de link kwijt Iemand enig idee? Alvast bedankt
bij de babydump verkopen ze ook zoiets, alleen goedkoper (en handiger denk ik, die van de bd kun je draaien)
klopt.. heb ff zitten kijken..vermoed alleen dat die van zwanger etc meer gewicht kunnen hebben.. die zijn van aluminium..en di evan de bay dump van plastic. Maaaaaar...terwijl ik dit zo tik denk ik .. je hangt waarschijnlijk toch niet meer dan 10 kilo aan je wagen aangezien hij anders gaat steigeren ...hmzzz.. dan toch de baby dump maar denk ik zo..
nope idd, ik hang er de tassen aan als ik ben gaan shoppen (ideaal!!) en niet mn wekelijkse boodschappen van de lidl
Ik ben heel tevreden. Niet zozeer voor het grote gewicht dat je eraan kan hangen, maar vooral omdat de de tassen heel dicht bij de wagen houden waardoor ze niet enorm gaan bungelen. Daarbij had een vriendin van mij die van de BD en die braken af toen ze de kinderwagen eens inklapte en wegzette... Beetje jammer.
Hoi Sweet, zelf ik heb ik een mommy hook gekocht op de Jonge Gezinnen Beurs; kwam meteen van pas want ik heb met gemak 4 zware tassen aan de wandelwagen gehangen.