Regelmaat ongesteld

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kalush, Mar 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Weet niet of ik dit hier wel thuis hoort maar dat zie ik vanzelf.
    Hier zijn vast meerdere topics over geweest maar met de zoekfunctie krijg ik zoveel hits, is geen doen.

Waar ik mee zit: Het is nu bijna 6 mnd geleden dat ik bevallen ben en nog steeds is mijn periode niet regelmatig. Soms is het weer mooi om de 29 dagen en dan opeens ben ik weer 2 weken 'overtijd'

Met angst en beven doe ik dan wel eens een test om te kijken of ik zwanger ben maar dat is tot nu toe gelukkig altijd negatief (moet er nog niet aan denken weer zwanger te zijn :confused: )

Hebben jullie dit ook (gehad)?
    Hoe lang duurt het voordat het weer een beetje op de rit is?
    Gebruik geen anti-conceptie.

Groetjes Kalush

2. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Nou hier ook nog onregelmaat hoor, is het bij mij wel korter geleden maar toch...
    tekens meer dan 4 weken, dan 5 dan 6........

3. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hier ook hoor, sterker nog ik ben nog helemaal niet ongi geweest :confused: Ik ga binnenkort toch maar een keer naar de huisarts, want maak me toch een beetje zorgen eigenlijk....

4. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik was altijd heel regelmatig, stipt op 28 dagen elke maand... maar nu soms 2x in de maand hoor, en veel erger dan vroeger. Komt vanzelf wel denk ik, ik wacht het maar af ;)

5. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik werd ook pas weer ongesteld toen Joey al bijna 6 maanden was hoor, geef je borstvoeding? Dan kan het daar ook door komen dat het langer duurt, geniet er nog maar even van... als het weer zover is heb je het niet gemist hoor :rolleyes:

6. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Saona,

Nee ik geef (helaas) geen borstvoeding meer en ik gebruik ook geen pil oid. Ik mis het ook niet maar ik vind het wel erg lang duren eigenlijk, begin me er wel een beetje zorgen over te maken. Tja en als het eenmaal weer zover is bleh dan kijk ik met weemoed terug op deze tijd haha het is ook nooit goed haha.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Tja ik gebruik ook nog steeds geen anticonceptie... en bij mij heeft het ook lang geduurd, maar ik heb wel tot iets meer dan 6 maanden BV gegeven... Ach het zal wel niks zijn, maar het kan vast geen kwaad om even langs de HA te gaan ;)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    En nee... ik kon me al niet voorstellen dat je het zou missen :)

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik was gelijk vanaf de eerste keer weer heel regelmatig....

10. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik ook nog steeds niet hoor, en geef bv, en gebruik geen anticonceptie. heb zelfs al eens gedacht net als jou, ook weer zwanger te zijn. had ook van die krampjes. maar heb alleen geen test gedaan.

11. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou ik zit er soms echt op te wachten (en te hopen op niet een nieuwe zwangerschap)
    Maar ben blij dat er toch ook meerdere hier mee te maken hebben.
    Ik kon voor de zwangerschap de klok erop gelijk zetten qua regelmaat.
    En nu loop ik soms wel 2 weken met tampons in de tas, met het idee van; nou het zal vandaag wel komen, maar nee hoor!

Hoelang zou dat duren voordat het weer wat regelmatig komt?
    Het maakt inprincippe ook niet zoveel uit, áls het maar komt!

Groetjes Kalush

Share This Page