Eindelijk...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamsie2010, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

Jan 1, 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Gelooft iemand ons, we zijn al maanden aan het aanmodderen met ons zoontje omdat we gewoon niet konden geloven dat er "niks"was.
    Eerst werd hij een huilbaby genoemd, toen reflux en kma maar dit is het dus allemaal niet. Vandaag naar de KNO geweest en hij heeft vocht achter zn oren en te grote neusamandelen. Ookal is het niet leuk voor hem en ons, het voelde toch goed om eindelijk te horen dat er toch iets niet klopte. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen Volg altijd je gevoel en ouders voelen wanneer er iets mis is

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    ohh wat fijn dat hij eindelijk geholpen kan worden dan! wat moeten jullie vaak gefrustreerd zijn geweest!

hopelijk knapt jullie zoontje snel op en kan t echte genieten en relaxen beginnen!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier hielp het bij beide meiden enorm! Bij de oudste werden we ook niet geloofd, maar die ging -na nog even wat keizenrondes en waterpokken en 6e ziekte- toen ein-de-lijk doorslapen!
    Hopelijk helpt het bij jullie ook zo goed! :)

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

Jan 1, 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik hoop het ook, alleen moeten we nog wachten want de arts vond hem nu nog te jong om er iets aan te doen maar zodra hij 8/9 maanden is gaan ze waarschijnlijk zijn amandelen knippen en buisjes plaatsen dus nu nog even doorbikkelen

5. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Fijn dat jullie eindelijk weten wat er aan de hand is en je moeder instinct toch juist was.

Is het makkelijk te verhelpen bij je zoontje?

6. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Fijn dat jullie eindelijk geloofd worden. Ik hoop dat het makkelijk te verhelpen is.

Goed dat je je moedergevoel hebt gevolgd en doorgepakt hebt.
    Succes!

7. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Gelukkig!!!

Was hij vaak verkouden? Pijn oren en verstopte neus?

Share This Page