Ik heb zo'n badstof autostoelhoes bij de hema gekocht en geprobeerd dat ding fatsoenlijk om de maxicosi heen te doen, maar op één of andere manier lukt dat niet echt. Dat ding is veel te krap volgens mij... rekt dat nog uit dan of ligt het aan de mc?
Hier 1 van het kruidvat die ook niet netjes zit. Staat helemaal strak en schiet aan de boven of onderkant regelmatig los. Vooral aande zijkanten zit hij nietnetjes. We hebben hem nog geprobeerd uit te rekken maar dat hielp niets. Nu 1 van babydump en die zit super.
Waarom heb je hem weggegooid dan? Ik zou terug gaan naar de winkel.. ze verkopen het toch als hoes voor de maxi cosi.. dan moet hij wel passen natuurlijk.. Ik heb er een van prenatal en die zit prima
Volgens mij kan je die hoezen beter bij een babyzaak kopen. Hier geen ervaring met te kleine autostoelhoezen. Wel ervaring van te kleine verschoningsmathoezen bij diverse, niet speciaal babygerelateerde, winkels.
Die van hema was hier ook te krap. Teruggebracht naar de winkel en onmiddellijk mijn geld terug gekregen!
Hm ik denk dat t verschil em ook duidelijk in de prijs zit... Ik vind 30-40 euro voor een stukje badstof echt veel te veel... dan kan ik er ook wel een handdoek in leggen. Ik vond 8 euro bij de hema nog te doen... ach met een beetje rekken en strekken pastie wel, maar fantastisch is het niet...
Hier ook een van de hema, deze zit ook aan de krappe kant, en zit er niet overal heel mooi omheen, maar hij blijft wel redelijk zitten... en ach, hij zit relatief weinig in de maxixosi, dus daarvoor is het prima te doen.