Rode plekjes op teentjes door kruipen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjakie22, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Misschien is het normaal:(

Mijn zoontje heeft rode teentjes (op zijn grote teen laat het velletje los) door het kruipen op de houten vloer.

Ligt het aan onze vloer? Gaat het vanzelf over? Wat kan ik smeren?

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Dat hou je denk is toch hebben wij ook gehad. Smeren heeft denk ik geen zin. Sokjes aan als deze hitte voorbij is?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

leren slofjes aan

4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Mijn kleintje had zelfs een blaar op dr grote teen! Maar inderdaad (antislip) sokjes aan, werkt hier het beste.

5. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties. Het is nu te warm voor stokjes, maar ik ga ze aanschaffen. Waar kan ik antislip sokjes kopen?

6. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    anti slip sokjes koop je o.a. bij de hema, of bij het kruidvat.
    zijn gewone sokjes, maar dan met een paar antislip stipjes of plaatjes op de zooltjes.

7. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Bij h en m hebben Ze ook veel keus

8. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Nou vroeg me precies hetzelfde af vanochtend! Die van mij heeft ook allemaal plekjes op z'n voetjes. Hij heeft er geen last van en het is niet rood ofzo. Gewoon een los velletje, maar ik ga hem idd ook maar van die antislipsokjes aandoen als de warmte over is!

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat ik niet helemaal snap... Waarom antislip sokjes aan doen als een kindje kruipt? Antislip zit toch onder de voet? :)

Ik denk dat je er weinig aan kan doen... Waarschijnlijk heeft je kindje er ook geen last van anders doen ze de voetjes wel omhoog met kruipen

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hier ook, soms tot bloedens toe (op kdv van de week...). We houden zijn teentjes in de gaten en doen leren slofjes aan als hij weer wchuurplekjes krijgt. Hoop op eelt, maar ik vrees dat dat hem niet gaat worden.

@zustertje, tuurlijk, blote voeten is het allerbeste, maar als hij daar zijn tenen door kapot maakt doen we toch echt iets aan zijn voeten. Het kruipt toch niet heel gemakkelijk met voetjes in de lucht.

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Onze dochter heeft altijd met haar voetjes omhoog gekropen... Juist nu ze sinds een paar maanden loopt zijn 2 teentjes kapot door het vallen en dat gaat geregeld weer open doordat ze valt.
    Maar ik ga ze echt geen schoenen/sokken aan doen met dit weer meestal hebben de ouders meer ''last'' van wondjes dan de kindjes zelf :)

12. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Antislip omdat hij ook al de hele kamer doorstapt aan de tafel, bank, verwarming etc. Nu op blote voeten dus glijdt hij niet uit. Met sokjes zonder antislip eronder dus wel. Lijkt me overbodig om steeds van sokjes te wisselen. En ik vind leren slofjes heel erg lelijk;)

Deel Deze Pagina