Ik heb vanavond All you need is love gekeken, Er was hier toch iemand op het forum die erheen geschreven had? Weet nog iemand wie dat was? En was het erbij vanavond?
Hele mooie show weer! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=23327 GEVONDEN! Dus Mootje: VERTEL! We zijn nieuwsgierig! 8)
@ Mirre: lees even de link die ik geplaatst heb, geen idee of dat van haar nu erbij was, maar dat wil ik ook graag weten!
Ik heb het ook gegekeken maar kon het niet goed volgen als je hele huis vol zit met visite maar ik bleef stug volhouden haha Vind t gewoon leuk om te zien/mee te janken haha.
Ik vind het altijd erg leuk om te zien, maar vond het gisteren wel erg veel en erg lang. Veel reclame, 2,5 uur lang de ene hereniging na de andere....bij de eerste paar had ik nog tranen in mijn ogen staan van ontroering, maar na een uurtje had ik dat niet meer, hoor. En toen moesten we nog 1,5 uur! Hahaha! En hoe meer de show vorderde, hoe meer er tegelijk tevoorschijn werden getoverd. Soms met bosjes van 4 tegelijk! Nee, ik vond het minder dan de voorgaande jaren, maar dat neemt niet weg dat ik er volgend jaar gewoon weer voor ga zitten, hoor!
Ja soms wel 4 tegelijk, maar zo hebben ze wel meerdere mensen gelukkig kunnen maken denk ik maar! Het is idd zoet, maar juist daarom 1 x per jaar leuk hihi... Maar ben nog altijd benieuwd of dat van Mootje er nu bij was?
Ik had ook een brief geschreven voor mijn zus! En ja hoor eerste filmpje dat was dr, met Braziliaanse vriend! Ik mocht in publiek aanwezig zijn was ook erg leuk om keer mee te maken, maar de kerst was in ieder geval super met zn allen!
ik heb genoten van de uitzending! Alleen heb ik de aflevering van gisteren niet gezien. Was dat een herhaling of heeft hij er twee gemaakt?