Autostoelhoes, welke stof?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RyansMommy, 10 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RyansMommy

25 mei 2018
    47
    9
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken naar een autostoelhoes, maar van welke stof moet je hem kopen?
    Ik wil de Maxi Cosi Tobi gaan aanschaffen. De orginele Maxi Cosi hoezen zijn van badstof en er staat dat deze hoezen verkoelend werken. Daarnaast kan ik katoenen hoezen vinden waarbij staat dat deze juist niet van badstof zijn omdat kinderen daar zo in zweten... wat te geloven? Wat voor een hoezen hebben jullie?
    Onze kleine zit nu in een groep 0 Maxi Cosi en daar haal ik hem vaak (vooral nu met deze temperaturen) helemaal klammig uit. Ik merk ook echt dat hij er ongemak van heeft. Nu heb ik ook gehoord van een AeroMoov, verkoelmatje, werkt dit echt? Wat zijn jullie ervaringen? Ik hoor het graag!

2. Chai

Chai Actief lid

16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Hoi! Mijn moeder legde laatst een katoenen laken op de autostoel en dit werkte perfect! Mij lijkt een badstofje juist niet handig, maar geen ervaring mee. Katoen werkt iig wel!

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Gewoon een hydrofiel in de stoel leggen.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Nadat dochter hier een paar maanden terug zichzelf inclusief autostoel helemaal onderspuugde heb ik gelijk een autostoelhoes gehaald, hopelijk iets minder poetsen de volgende keer. :D
    Hier een badstof hoes en bevalt prima. Uitgezonderd het warme weer komt ze er nooit met natte haartjes uit.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.942
    14.994
    113
    Hier een kernreactor van een dochter, badstof zweet ze wat meer in dan katoen. Maar ik moet zeggen er is badstof en badstof. De autostoelhoezen die ik vond met badstof waren niet te vergelijken met de badstof die ik op de meter in de betere stoffenwinkel kan halen. Maar helaas ontbreekt t me aan de tijd om er ff een in elkaar te flansen, dus doet ze t nu met idd, hydrofiel xxl

6. RyansMommy

25 mei 2018
    47
    9
    8
    Vrouw
    Bedankt! Ik leg nu ook een hydrofiele doek in de Maxi Cosi, maar een hoes op maat lijkt me wel handig. Vooral omdat je van groep 1 autostoel langer gebruikt, lijkt me dat wel de moeite waard!

7. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik heb de aeromoov, werkt echt super goed! Mijn zoontje zweet best veel en nu echt amper last van. Heb de groep 1 aeromoov, die past in de maxicosi en ook in de groep 1 autostoel. Als het erg heet is en ik moet naar buiten dan gebruik ik hem ook in de wagen.

RyansMommy vindt dit leuk.
  8. RyansMommy

25 mei 2018
    47
    9
    8
    Vrouw
    Ik zal die dan ook zeker aanschaffen!

Deel Deze Pagina