Wij hebben de maxi cosi rubi voor ons zoontje. Gister heeft hij gespuugd in de auto. Heb geprobeerd het schoon te maken naar je blijft het ruiken. Iemand ervaring met de hoes wassen? Is het er makkelijk af te halen en er weer om te krijgen? Blijft de hoes na het wassen wel beetje mooi?
Dank je voor je ervaring. Moeten er toch maar aan geloven dit is ook geen doen. Kan die gewoon op een handwasprogramma in de wasmachine of kan 30 graden?
Ik heb ze op een fijnwasprogramma gedaan op 30 graden, ze zagen er daarna weer keurig uit en terug om de stoel heen doen was niet lastig. Ik schrok me wel een hoedje van de hoeveelheid troep en kruimels die bij het verwijderen van de hoes tevoorschijn kwam .
Ik gooi de stoelhoezen altijd gewoon op 30 graden in de wasmachine. Via youtube kan je zien hoe het bij jouw stoel moet. Of als je, net als ik de eerste keer, vergeten bent hoe je het er weer op moet doen.
Ja ik was mn stoelhoezen toch wel eens in de paar weken, na een natte broek oid. Of spugen inderdaad. Hoes eraf gaat makkelijk en ik doe ze altijd een beetje vochtig terug erop dan past het beter.