Duizelig

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Little22Miracle, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Mijn zoontje is 3 jr en vorige week zei die dat alles 'rondjes maakte'. Door gevraagt en daarna niks meer aan de hand.
    Vandaag heeft hij 2 x gezegt dat alles rondjes maakte. En dat we net naar boven gingen bleef hij staan op de trap, deed een stap omhoog en stapte mis . waar op ik vroeg wat er was ' alles draait rondjes'.
    Hij heeft geen pijn in zn oortjes.
    Weet iemand wat dit kan zijn. Heb al HAP gebeld maar moest de nacht afwachten.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb je zijn ogen wel eens laten meten?

Lastig, erg vervelend voor je zoontje..

3. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Vorige maand zijn ze ogen nog getest met de ogen test. Dat was helemaal goed.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ah oke.

Dan zou ik maandag bij de ha vragen of ze z'n hb waarde kunnen meten. Ik heb van kinds af aan al bloedarmoede en was vroeger ook vaak duizelig. Je kan zelf ook even kijken door z'n ooglid naar beneden te trekken, dit hoort roze/rood te zijn. Bij mij is het wit. Is natuurlijk geen medische zekerheid, maar wel een klein "testje" zegmaar.

5. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Bedankt voor de tip ga ik morgen even doen. Ja sowieso maandag naar de HA

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hoe was t bij de HA vandaag?

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mijn dochter viel steeds, dit bleek een oorontsteking te zijn. Ik weet niet meer of ze toen ook pijn aangaf, ze had in die tijd vaak oorontsteking.
    Hopelijk valt het met jouw zoontje ook mee. Beterschap in ieder geval

8. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ben gister geweest.
    En het komt bij zn amandelen vandaan ( hij liep daar al voor bij de kno maar die wou toen alleen ze neus en oren doen)
    Doordat zn amandelen dus ontstoken zijn en zn klieren op gezet dat gaat dus richting zn oren daardoor dus de duizeligheid. 14 sept weer naar de KNO met de mededeling van de huisarts op zak dat ze er nu echt uit moeten

Deel Deze Pagina