Advies autostoeltje nodig

Discussion in 'Met je kind op pad' started by MamaVanAnne, Feb 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet dat er al veel onderwerpen over zijn, maar ik wil toch graag advies.
    Wij hebben een Volkswagen Transporter bus.
    Nu zijn we dus op zoek naar een auto stoeltje, de kleine groeit en groeit en voor we het weten past ze niet meer in de maxi cosi. Ik begin dus graag op tijd met rond kijken ;)
    Nu is het zo dat we een hoge auto hebben, en het dus met in en uit stappen niet zal gaan en we haar dus altijd er in en eruit moeten tillen. Ook in de toekomst.
    Ook kan in onze auto geen isofix.
    Ik ben dus op zoek naar een veilig stoeltje, maar hoe kom ik er achter wat bij ons in de auto goed past?
    Hopelijk weet iemand me goed op weg te helpen.

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
  3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had begrepen dat voor achterwaarts vervoeren vaak het isofix systeem nodig is. Dat kunnen wij niet in onze auto.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    persoonlijk zou ik sowieso wachten tot je kunt gaan passen en kunt zien waar je kindje goed in zit!
    ik was overtuigd dat ik een bepaalde stoel wou maar hij zat er zo raar in dat we die meteen afschreven!

5. Lorelai

Lorelai Actief lid

Feb 4, 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin maar even met je inlezen, isofix is echt niet perse nodig.

6. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    De Priori past goed in de vw transporter.

7. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor, dat hoeft niet. Liever niet zelfs, want dan kun je een stoel nemen die tot 25 kg. gebruikt mag worden en dat is ca. 2 a 2,5 jaar langer dan een stoel tot 18 kg. Isofix stoelen mogen max. 18 kg. dragen.

8. tuc

tuc Niet meer actief

sowieso met je kindje gaan passen....wij hebben onze dochter destijds in verschillende vervolgstoelen gehad en de ene zat prima en de ander zat ze voor geen meter in.

9. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

Jun 5, 2013
    1,042
    80
    48
    Hier de Axkid Minikid in een VW Golf, past goed en gaat mee tot 25kg (geen isofix dus ;))

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier de Cybex Sirona wel met isofix dus, Sylvano nu 22 maanden gaat over een jaar naar de Max-Way = tot 25 kg en met gordelbevestiging :) De baby gaat dan na de maxicosi in de Sirona enzovoort. Voordeel van een achterwaartse stoel buiten de veiligheid dat je tot 25 kg klaar bent :)

11. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    niet alleen je kindje passen, maar ook de stoel in de auto passen. ik weet dat de priori in mijn auto perfect staat maar in die van mn man krijgen we m niet stevig te staan. Daar staat de tobi als een huis.

12. Username

Username Niet meer actief

Hier een Axkid Kidzone. Achterwaarts tot 25 kilo met mogelijkheid om eventueel voorwaarts te vervoeren. Geen isofox, gewoon met autogordel.

Share This Page