wat zouden jullie kiezen?? Praag Berlijn Italie (rome/Verona/Milaan) Istanbul ik wil leuke kleren kopen, niet te duur.. en weekendje weg mag ook niet teveel kosten
mmm je hebt vaak erg leuke aanbiedingen misschien daar op kijken ik zou persoonelijk naar italie gaan..
ik heb een voorkeur voor Milaan heb in Praag niet echt veel geshopt maar Barcelona is trouwens ook wel erg leuk om te shoppen. ookal staat die niet op je lijstje.
Milaan vind ik persoonlijk een oninteressante stad, en ook niet mijn smaak qua kleding. Allemaal mooi en chique en duur etc maar om echt goed in te slaan voor kleding vind ik het niet leuk... Istanbul vind ik een super stad voor een weekendje weg. Heel veel te doen en te zien, maar of het om kleding te kopen ook leuk is geen idee eigenlijk? Stockholm, London en Barcelona zijn ook heel leuk om te winkelen .
Hoi, Als je leuk wilt winkelen dan is Berlijn een goede optie, maar Praag ook. Als je het niet te duur wilt maken; rome is over het algemeen ter plaatse duurder. verder hangt het heel erg af van je vertrekdatum. Als je gaat vliegen : de vliegreizen worden duurder naarmate de vertrekdatum dichterbij komt. Als je een stedenreis maakt, vlieg je nl met een zgn lijndienstvlucht. En dat is anders dan bijvoorbeeld een zonvakantie waar je wel echt lastminutes hebt. Zie voor meer info de PB die ik je gestuurd heb! groetjes