Hoihoi, Ik vroeg mij af wat jullie nou echt de ultieme vakantie vinden met kleintjes(die van mij zijn dan 4 jaar en 1 jaar,tegen die tijd). Zat zelf te denken aan center parcs of Belgie(dan gewoon een huisje huren) Maar ja is Belgie wel leuk voor de meisjes? Nou ja hoop dat jullie iets leuks weten Wil trouwens niet meer dan 4/5 uur rijden Liefs Angela
Centerparcs is inderdaad heel leuk voor ze. Mijn kids vinden het geweldig, vooral het zwemmen. Een camping is ook heel leuk voor de kids.
De mijne zijn bijna 3 en 4 maanden. Wij gaan waarschijnlijk naar Hof Domburg. Lekker aan zee, zwembad er bij, speeltuintjes. Prefect. Volgens mij maakt het voor kleine kindjes weinig uit in welk land ze zijn.
Dit jaar gaan we met ons (nu nog ongeboren) zoontje van dan 7 maanden naar Amerika. Voor ons perfect omdat er veel familie woont. Onze volgende vakantie hebben we al gepland en dit zal kamperen worden in Noorwegen. Wij zijn echt kampeerders en in mijn jeugd kon ik mij ook altijd goed vermaken en had echt een vakantie gevoel .
Een huis huren via Novasol! Wij hebben doen dat regelmatig in Zweden. Minstens 1x per jaar met carnaval en toen beide kinderen net geboren waren ook in de zomervakantie. In Zweden huur je vaak gewone huizen van particulieren die het als 2de huis hebben of die het van ouders hebben ge-erfd of iets dergelijks. Dus geen vakantiepark achtig iets, dat vinden wij persoonlijk helemaal niets. Wij hebben zo al in een aantal leuke huizen gezeten, die ook echt op zijn Zweeds waren ingericht. En daar bedoel ik dan niet mee dat er alleen Ikea spul binnen staat, maar echt ouderwets gezellig ingericht. Niet kaal zoals een vakantiehuis, maar gezellige kleedjes op de vloer, plantjes (ok, neppers) in de vensterbank, overal prullaria... Het voordeel van zo'n huis is dat je alles bij de hand hebt. Ook een wasmachine, droger en vaatwasser. Er zijn fatsoenlijke slaapkamers en een "normaal" aantal met goede bedden. Meestal heb je ook een flinke tuin tot je beschikking. Nou ja, zoals je ziet: Wij zijn fan! O ja, en Zweden is op zich goed te berijden, in een uurtje of 9 sta je in zuid zweden en de omgeving is daar hartstikke mooi! Er is veel te doen voor kinderen. Misschien voor een baby niet zo van toepassing, maar als ze wat groter zijn wel. Sowieso is het een heel kindvriendelijk land, ik moet de eerste Zweed nog tegen komen die onaardig doet tegen mijn kinderen omdat even wat druk zijn. En wij gaan al zeker 10 jaar.
Bedankt voor de tips dames Ga denk ik tussendoor een keer naar center parcs en dan inde zomervakantie zit ik nu te denken aan frankrijk Normandie..en dan ook een huisje huren Hoop dat ik wat leuks vind