Fietskar

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jannne, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nu ik mijn tweede kindje verwacht wil ik graag een fietskar voor achter mijn Gazelle fiets kopen. Zo kan ik de stukjes in het dorp wat sneller afleggen met een baby en een (straks) 3 jarige peuter.
    Ik wil de kar het liefst tweede hands kopen, maar ik heb wel wat geld over voor een degelijke kar!

Ik wil eigenlijk een fietskar die je makkelijk los kan koppelen en ook als wandelwagen kan gebruiken. En dan ook nog een vak achterin voor de boodschappen :D. Er moet natuurlijk ook iets van een een babyschelp of maxi cosi in kunnen. En daarnaast moet mijn peuter nog passen.
    Maar als dit niet bestaat, dan wil ik er één waar een maxicosi gemakkelijk in vastgemaakt kan worden. Lijkt me dat een mooie combi met de kleine quinny zapp, voor als ik wil wandelen na het fietsen... En hier moet mijn peuter ook weer bij in.

Wie heeft ervaring met een fijne fietskar of tips?

Alvast bedankt,

Jannne

2. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Wij hebben een chariot cougar voor ons zoontje en zijn er superblij mee. Is wel een 1 persons maar zijn ook 2 pers versies van.

Als je de baby en ke oudste naast elkaar wilt moet je idd een babyschaal of hangmatje kopen. Voor peuters is er ook een apart zitje dat je erin kan zetten.

Wij hebben die van ons op marktplaats gekocht maar op het moment vind ik het aanbod niet je van het.

Zag wel een goede aanbieding een chariot 2 pers voor 329. Zijn zelf ook op zoek naar een evt 2 pers nu er een kleintje onderweg is.

Oja de fietskar kan ook als wandelwagen gebruikt worden dus je hoeft dan geen buggy meer mee in principe.

Succes met kiezen!

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik heb de Nordic Cab, een hele fijne kar. Wat ik erg belangrijk vind is dat de kuip van kunststof is. In een handomdraai af te koppelen en te gebruiken als zeer luxe buggy!

4. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    ik heb ook een fietskar en breng elke ochtend mijn kleintje van 5 maanden daarmee weg. gewoon de maxicosi vastgesnoerd in die kar. mag eigenlijk niet maar jah je moet alleen wel opletten dat je de bandjes een beetje zacht laat anders schokt het al over een gewoone straat. maar voor asfalt is het ideaal.

als ik de cosi erinheb past er echt niet nog een kind bij en dan heb ik niet een kleine fiets kar.

5. Jannne

Jannne Lid

30 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Die Nordic Cap lijkt me wel wat! Ik heb al een hoop zitten surfen op internet, maar was deze nog niet tegen gekomen.

Zijn er nog meer dames met ervaringen?

Deel Deze Pagina