de auto is idd ook erg belangrijk. Ligt een beetje aan de vorm van je stoelen. In de auto van mijn man hebben we achter vaste hoofdsteunen. Heel veilig maar voor een autostoel erg vervelend. Ze kan ik daar dus niet elke stoel stevig inzetten omdat die hoofdsteun te ver naar voren komt en dus de kinderstoel niet helemaal tegen de rugleuning komt. Erg vervelend dus! Maar wel belangrijk om ff rekening mee te houden
Kijk Inlove, da's nou een handige tip! Wij hebben wel verschuifbare stoelleuningen (heb meteen even gekeken haha!) dus dat probleem hebben we dan niet.
oke! Ik dacht dat bij de tobi de gordels/hoofdsteuntje makkelijker te verstellen waten (filmpje gezien) maar moet ze natuurlijk ook in t echt zien! Voordeel van de romer king lijkt me dat ie wat reder is zeg maar, want nu heeft onze dochter echt een HEKEL aan de MC (maar eigenlijk al vanaf het begin. Hoop dat dat eht over gaat als ze wat hoger zit, uit het raam kan kijken!
Wij hebben ook een Tobi en een Priori. De Tobi is inderdaad wat gebruiksvriendelijker, de gordels gaan standaard aan de kant, hoofdsteun makkelijk verstelbaar etc. De Priori heeft als voordeel dat ie wat breder is, denk dat Mark daar langer in kan zitten. Daarentegen is het nu nog wel prettig dat de Tobi wat smaller is, nu Mark nog kleiner is. Maar tot nu toe zit ie in beide stoelen prima!
wij hebben 2 priori 's gekocht we hebben ze alleen nog niet in gebruik via autostoeltje.nl zijn ze wel het goedkoopste