Dwarse dreumes....grrr

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moonlight159, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Grrrrrr.......laatste week is onze dreumes (bijna 13mnd) zo verschrikkelijk dwars......hij wil niets, kan dan alleen maar krijsen. Je ziet hem echt kwaad worden. Hij doet alles wat niet mag, ik ben en wil consequent blijven, maar naar 9 keer hem bij de dvdspeler weg gehaalt te hebben is de 10de keer best moeilijk. Als ik hem dan corrigeer, balt hij zijn vuistjes en het lijkt wel of hij "gromt". Hij is doodmoe, maar slapen Ho maar......des te vervelender hij weer wordt.
    Als ik hem in de wandelwagen zet op een stukje te gaan wandelen, dan overstrekt hij zich en dan loop ik de hele weg met een huilend kind. Ook niet echt gezellig dus.

Ik weet dat het wel weer overgaat, maar wordt er op het moment een beetje gek van 8)

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

herkenbaar
    mijn zoontje heeft dat ook. Moet zeggen door heel strict te zijn neemt het wel af of duurt het minder lang, maar het zal nog wel erger worden ook... zijn fases waar ze doorheen gaan he. en de één is heftiger dan de ander

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje is de laatste tijd ook zo lekker bezig ;).

zit constant aan dingen waar ie niet aan mag zitten, en als ik hem dan weg stuur dan wordt ie kwaad en gaat ie met zijn hoofd op de grond bonken.

ook tijdens het eten, het aan- en uitkleden, het in de autostoel zetten, het in de buggy zetten, het schoonmaken van zijn neus..... tja eigenlijk alles is het op moment een reden voor hem om goed kwaad te worden ;).
    en dat terwijl het zo'n lief vrolijk manneke is.

hopelijk gaat het snel over! je ziet duidelijk dat ie zichzelf een beetje in de weg zit....

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    De 1 is inderdaad heftiger dan de ander.
    Hier werkt afleiden heel goed(ga met iets spelen en vraag haar met mij mee te spelen of laat haar iets voor me doen etc) en dat doe ik met enthousiasme en beloon mijn dochter dan met een compliment en een dikke kus.
    Heb een buggy en die word misschien nog maar 1 a 2 keer per maand gebruikt, ligt eraan waar we naartoe gaan maar toen ze nog niet kon loslopen bijna dagelijks en als ze er niet in wilde en zich ging strekken dan liet ik haar de buggy vasthouden en zo liepen we een kort stukje buiten en dan zette ik haar in de wagen en dit lukte altijd erg goed.
    In deze fases moet je echt een truucendoos tevoorschijn halen hihi.

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik echt altijd zo zielig he, je ziet het duidelijk en kunt er best weinig aan doen.
    Nu hier met 'praten' ze wilt zoveel vertellen en duidelijk maken maar dat lukt vaak niet dus raakt ze soort van gefrustreerd alleen hier het fijne (in tegenstelling tot een vriendinnetje van dochter van 6 weken ouder) dat dochter even een kreet slaat of wat gaat piepen/huilen en is zo weer over.
    Haar vriendinnetje word een regelrechte drifkikker.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nouja op het moment achter de buggy aanlopen wordt hem niet ;). Ligt een beetje teveel ijs en sneeuw voor z'n leren slofjes.

Ik denk dat er wat dwars zit bij hem, wat het is weet ik niet, oren, tanden/kiezen of misschien toch harde ontlasting (terwijl het een normale dikte heeft, wanneer hij gepoept heeft.
    Nouja hopen dat het een fase is en weer voorbij gaat.

ik weet wel dat ik nu naar bed ga ;) ben helemaal kapot....

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    truste en probeer wat uit te rusten
    morgen weer een nieuwe dag
    en wie weet wat relaxter

8. bianca1711

bianca1711 Actief lid

10 dec 2006
    132
    0
    0
    vve medewerker
    hoofddorp
    Heel herkenbaar

Andro was 15 maanden toen ik het helemaal had gehad. Jou beeld klopt echt helemaal.
    Soms word je er ook echt gek van om hem maar steeds weg te halen en ook dat vond andro niet leuk meer. Afleiden ho maar.

Ik heb op mijn topic hele goeie reacties gehad.
    Moet je maar even kijken

sterkte
    en ja zoals je zelf zegt, het gaat vanzelf over :)

9. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Mijn zoontje is ook bijna 13 maanden en ik merk de laatste dagen dat hij heel snel krijst om alles. Als ik hem ergens weghaal of zeg dat het niet mag. Inderdaad ook neus schoonmaken, eten,tandjes poetsen.momenteel gaat alles moeizaam. Zodra ik met een lepeltje naar zn mond ga draait hij zijn hoofdje al weg. Ik moet echt even het lepeltje in zn mond zient e krijgen zodat hij het eten proeft. Als het bevalt wil hij verder eten anders niet. Ik hoop maar dat het een korte fase is. Normaal gesproken is het een heel lief meegaand mannetje...ik denk dat hij nu een beetje aan het uittesten is.:(

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Yup herkenbaar en momenteel is het hier weer weg thank god :D

Deel Deze Pagina