Hoi allemaal, Vraagje.. Wij willen graag een Joolz Day Earth kopen, maar die zijn redelijk prijzig. Zou je in babywinkels als Babypark af kunnen dingen op een kinderwagen? Heeft iemand daar ervaringen mee? De Joolz Earth kost bij babypark momenteel 950 euro, en ik zou daar voor die prijs graag een autostoeltje en slaapzak bij willen krijgen . Weet alleen niet of het 'gepast' is zoiets te vragen..
tsja vind het ook altijd lastig welke winkels wel en welke niet. Bij een keukenzaak wordt er al verwacht dat je af gaat dingen en dus is de prijs erna. Hoor nooit van mensen dat ze afdingen in een babyzaak dus zal de prijs er ook niet naar zijn en zul je er dus waarschijnlijk ook niets vanaf krigjen.. Je kan het altijd proberen maar denk dat ze je raar aankijken..
Nee heb je, ja kun je krijgen! Als jij een vlotte babbel hebt zou ik het zeker proberen. Maar als je niet de volle pond wilt betalen kan ik je ook eens aanraden om op marktplaats te kijken. Daar staan vaak behoorlijk nieuwe wagens voor heel wat minder. Wij hebben bijv daar de Ergobaby (draagzak) die 1x gebruikt was in orginele verpakking en alles erbij voor 60 euro gekocht.. in de winkel 120 euries.
Ik vind én én wel een beetje te veel hoor.... ik denk dat je er van uit moet gaan dat je misschien de slaapzak/voetenzak er gratis of gereduceerd bij kunt krijgen... maar ook nog een autostoel erbij??? Natuurlijk staat vragen vrij en ik zou het ook zeker proberen. babydump heeft wel vaak van die acties dat je bij een kamertje of een wagen er nog van alles bij "krijgt", maar weet niet of ze die ook opde Joolz hebben
bij babydump zijn bugaboo en joolz uitgesloten van de acties. Dat is zo met alle acties op kinderwagens bij alle babywinkels. Ik denk dat de fabrikanten dat niet willen.
Onze joolz viel toch wel binnen de acties hoor bij babydump: wij hebben de joolz day earth monkey Maroon en kregen hier bij: maxi-cosi, voetenzak, verzorgingstas ( die bij joolz hoort), en omdat er op dat moment sowieso een actie was dat je een verzorgingstas er gratis bij kreeg en omdat we via de joolz er dus al 1 hadden, kregen we adapters in de plaats (om de maxi-cosi op het onderstel van de wagen te kunnen bevestigen!). Dus een hele mooie actie en we zijn er helemaal blij mee! Wij hebben onze joolz gekocht bij babydump Eindhoven!
Check ff Van Asten Babysupershop - Gigantische Opruiming - Powered By Publitas.com pagina 5. Hier issie nu in de aanbieding zag ik toevallig.
Klopt niet hoor. Wij hebben hem wel in een actie gekocht bij van asten in Tilburg. Hier zijn ze sowieso regelmatig in de aanbieding.
Tuurlijk afdingen! Bij zulke dure dingen doe ik dat eigenlijk altijd. En idd, het ergste wat ze kunnen zeggen is nee...
Je kunt het proberen. Gewoon een beetje bluffen. Ik heb een aantal babywinkels een mail gestuurd met de vraag of het binnenkort nog in de aanbieding komt en stuurde dan dat ik bij een andere winkel een autostoel en voetenzak erbij kreeg voor een bepaalde prijs. Ze gaan er vaak in mee. Ik kon een bugaboo buffalo ophalen met voetenzak en autostoel voor 850 euro.
Wij hebben bij de Baby-dump een Joolz day in bestelling. Kregen hier de originele Joolz voetenzak, Maxi Cosi autostoel en luiertas bij. Omdat ik al een luiertas heb mag ik iets anders voor dat bedrag uitzoeken in de winkel.
Ik heb de ervaring dat als je een 'leuk' bedrag gaat uitgeven bij een grote baby zaak, heb je altijd korting. Tien wij onze spullen kochten, kregen we 5% bij 500,- en 10% bij 1000. - dacht ik
Nou ik las op een ander topic dat iemand 850 euro had betaald voor een TWEEDEHANDS kinderwagen, dan zou ik die laatste paar euro's ook gewoon aan een nieuwe besteden....
Joolz Day Earth day parrot blue - Gratis voetenzak, parasol, XL boodschappentas en adapterset voor Maxi-Cosi Hier hebben wij ruim 2 jaar geleden onze Joolz gekocht... Nergens was hij toen goedkoper.
Ik doe altijd afdingen.. heb wat bedrijfjes tegen elkaar opgezet en kreeg v ik uiteindelijk bij de babydump de bugaboo donkey duo (normaal 1429 dacht ik is de special edition black met zwarte framecdus die was nog iets duurder dan normaal) met 2x voetenzak en quinny zapp buggy en adapters voor 1599 hihi
Hier in november nog een maxi-cosi en een wipper erbij gekregen. Was een actie. Voetenzak zelf gekocht.