onze dochter is toe aan een andereautostoel de maxicosi wordt echt te klein maar welke zelf zitten we te twijfelen tussen deze twee of als iemand nog een idee heeft ? alvast bedankt
Wij hebben de axiss en ik vind hem ideaal! Echt zo super makkelijk dat ie gedraaid kan worden, echt een verademing voor je rug! Hij is wel prijzig, maar ik ben zo blij dat ik hem toch heb gekocht.
Twijfel zelf ook tussen deze twee. Neig op het moment meer naar de Romer omdat ik de kleuren van maxi cosi voor 2010 echt niet mooi vind. De Romer komt ook iets beter uit de testen. Qua vormgeving neig ik dan weer meer naar de MC. Lastig lastig...
Ik heb in de ene auto een romer en in de andere een axxis.. Moet zeggen dat ik vind dat ze in de romer veel beter zitten.. Heb ook t idee dat de romer veel degelijker en daardoor, voor mijn gevoel, veiliger is...
wij hebben de romer king plus, mijn dochter is klein en iel en past er mooi in. de mc axxis zou geweldig zijn voor in onze bus, alleen ik vind hem zoooooooooo prijzig, maar hij is wel ideaal(we moeten nog een 2de stoeltje dus wie eet)