autostoeltje maxicosi kapot?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tinkerbell81, Nov 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Hey hey

misschien dat iemand mij kan helpen..
    we hebben een autostoeltje gehad van iemand van maxi cosi van 9 - ...kg
    en nu heb ik net d ehoes eraf gehaald om deze te wassen en zag ik dat het piepschuim in dit stoeltje gescheurd is op de naad....(waar het dus het bochtje omgaat :rolleyes: hmm)
    kan ik dit steoltje dan nog wel gebruiken?het is echt precies in de naad....
    denk t niet he...maar enig idee of dat piepschuim dan los te koop is, of moet ik nou dat hele stoeltje in de prul gooien? Voor de rest is deze namelijk wel goed alleen dat piepschuimdeel (wat denk ik t belangrijkste onderdeel is) niet...

2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik zou hem niet meer gebruiken. Het wordt ook altijd afgeraden om een autostoeltje over te nemen, je weet nooit wat er mee is gebeurd.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou er ook niet op gokken en voor de veiligheid van je eigen kind een nieuwe aanschaffen!

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is het piepschuim ook stuk en het is wel onze eigen stoel. Ik heb gebeld naar consument en veiligheid en mag de stoel gewoon blijven gebruiken. Maar ik weet hoe het piepschuim is stuk gegaan misschien scheelt dat.

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hmm ja ik heb geen idee hoe deze kapot gegaan is; het was ook maar bvedoeld als 2e stoeltje in de 2e auto, dus noodzakelijk is t niet we hebben er al 1
    dus laat ik deze wek ff staan voor als er ooit nog een inruilactie komt bij de prenatal...

nynke; is zeker kapot gegaan toen je de hoes eraf haalde om te wassen ofzo?

6. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Idd ik haalde de hoes eraf en toen brak het af. Het zit helemaal bovenaan bij de hoofdsteun. Ik heb het nu weer met dubbelzijdig tape vast geplakt.

7. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Dat word een nieuwe kopen als je niet weet hoe het komt!als het komt door een botsing , is alleen het vervangen van het piepschuim niet voldoende.Er onstaan in het plastic onzichtbare scheurtjes die het plastic zwak maken.Dat gebeurt ook als het autostoeltje oud is..........

Share This Page