Wie heeft er ervaring met het meenemen van een autotoeltje in het vliegtuig? Hoe gaat dat? Hoe moet ik het verpakken?
wat je wel kan doen, is hem gewon het vliegtuig zelf mee innemen.. dat mag gewoon.. zelf zijn wij op vakantie gegaan toen was alysia 4 maanden en hadden wij gewoon de complete kinderwagenbak enz mee genomen die hebben we als laatst gegeven bij de gate en hadden er zelf al een doek onder liggen met een touw om hem dan vast te maken.. dus als je hem het vliegtuig niet in wil mee nemen iets meenenem waar hij goed in zit ivm veiligheid.. ook raad ik je niet aan m hem eigenlijk af te geven ze gaan nogal ruig om met de spulen en een maxi cosi waar mee gegooid word is denk ik niet zo slim... heb het met eigen ogen gezien hoe ze ermee omgaan.. dus mijn tip als je amxi cosi mee neem ook lekker mee het vliegtuig in dan heb je er goed zicht op
Annika is 10 maanden, die past niet meer met goed fatsoen in een maxicosy, het gaat dus om een 1+ kinderstoel. We nemen ook al een buggy mee naar de gate, dus denk niet dat de stoel dan ook nog mee mag.
anders even navragen anders.. maar waarom wil je die stoel meenemen als ik vragen mag ? van plan om veel weg te gaan met de auto ? maar bij sommige reisorganistars mag je het stoeltje ook wel meenemen maar het vliegtuig in weet ik niet vaak word eht dan bij de koffers neer gezet op de normale bagageband...
We vliegen met Ryanair van Bremen naar Oslo. Vandaar uit is het een rit van ruim 2 uur met de auto naar mijn ouders in Noorwegen. Mijn ouders halen ons op, maar die hebben zelf geen autostoeltje. Het gaat vooral om de rit van een naar het vliegveld.
okee, dan raad ik je aan even te bellen want reisorganistie kan ik niet maar vaak mag je weet ik bijna zeker een stoeltje meenem.. en tipje wel goed inpakken anders zo zonde
Ja het stoeltje mag zeker mee, daar hebben we een toeslag op onze tickets voor betaald. Mijn belangrijkste vraag is, hoe vervoer ik hem het beste zonder dat hij beschadigd, ze zijn neit echt voorzichtig met bagage. We moeten hem volgens mij gewoon inchecken.
doe anders van dat bubbeltjesplastic erom.. dan een kleed en dan nog een vuilniszak of iets... en desnoodsd vragen of je hem pas bij de gate mag afgeven.. alleen soms komen ze dan ook gewoon vie de bagageband terug hadden wij ook met de kinderwagenbak.. dus zal van dat bubbeltejsplastic kopen/... denk dat, dat wel zal helpen hoop ik.. of misschien een tweedehansje kopen goedkoop ... die eventueel wel beschadigd kan/mag worden
KAn je voor die tijd daar niet 1 huren? bij rent a car enzo hebben ze ze denk wel te huur...dit omdat als je een auto huur je ze er bij kan huren.... en anders een goedkope op mp scoren?
ik zou een 2e handsje proberen te scoren op mp ofzo en deze meenemen. het is maar een tijdelijke oplossing en als deze beschadigt is er niet veel aan de hand
Ik geloof dat ik hem zou laten "sealen", dat kan op elke luchthaven en heb ik ook gedaan met breekbare souvenirs vanuit Afrika. Kost volgens mij iets van 20,- maar dat moet je maar even checken dan. Groetjes Six
Uhm, niet echt want hun vakantie zit er met 4 weken ook weer op en dan kunnen ze het stoeltje niet mee nemen naar Nederland.
Oh, ik dacht dat ze er woonden. Tja. Dan is dat sealen geen slecht plan. (moeten ze op de terugweg ook kunnen doen he). En anders een grote verhuisdoos? Misschien hebben ze in een babyzaak de origenele verpakkingsdoos van de tobi nog.
Mijn ouders overwinteren in Noorwegen, voor mijn gevoel zijn ze al half verhuisd Ik ga toch proberen of ze voor deze ene keer nog in de maxicosy kan en of die op het onderstel van de wandelwagen mee mag naar de gate. Tenzij iemand nog een hele goede andere tip heeft.
Ja ehm... "sealen" dus Kan serieus op elke luchthaven dus ook in Noorwegen. Ik heb dit zelfs in Kaapstad laten doen...