Nu ik 35,5 week zwanger ben, toch maar begonnen de babyspullen van zolder te halen, en opfris wasjes te draaien. Nu viel bij het inelkaar zetten van de mc het boekje naar buiten. Ik zat dat zo eens te lezen, en zag dat in de verkleiner, nog een schuimstuk hoorde, (onder de rug/billen zeg maar) Als ik ernstig na denk, hebben we die inderdaad gehad, maar volgens mij lag mijn dochter daar heel raar in, en hebben we die toen vrij vlot er uit gehaald. Geen idee meer waar die nu dus is. Dus de verkleiner gebruikte we wel, maar zonder het schuimstuk onder de rug/billen. Is dit een probleem voor de volgende? hoop dat iemand het weet, anders moet ik nog ff opzoek....
Nee, bij d oudste na 1 week weg gedaan zat ie nog opgerolder in zielig! Bij d jongste sowieso niet hoeven gebruiken die was al groter sls broer met d geboorte En met 11 weken heel dat eruit gehaald, hij zit er niet goed meer in
Wij hebben het bij allebei gebruikt. Ik vond dat ze er dan net wat fijner in lagen. hoelang we het bruikt hebben weet ik echt niet meer.
Ik heb het wel een tijdje gebruikt, maar weet niet meer precies hoe lang, wel een paar maandjes in ieder geval. Zonder was de mc echt veel te groot in het begin. Hangt misschien ook wel af van hoe stevig je kindje is, en ik had in het begin een garnaaltje
Wij hebben de verkleiner best lang gebruikt, hadden dan ook een kleintje Ik vond het vooral bij het hoofdje fijn, dat kussentje zeg maar. Dat vind ik nu wel eens zielig, dan wordt zijn hoofdje zo op en neer geschud bij het dragen!
Het kussen gedeelte zit er in hoor, dus dat is geen probleem, het gaat puur om het verhoogdeel bij de billen... dat zat er los in, en hebben we er dus uitgehaald.... maar voor de meeste geen probleem??
Ik zou het schuimkussentje er echt in willen hebben. Het scheelt echt wel een heel stuk als ze nog zo klein zijn. Misschien staan ze nog wel los op mp en anders kun je ze misschien los bij mc bestellen.
hier toch nog wel lang gebruikt bij ons zoontje, bij dochter direct eruit ze lag er zo vreemd opgekruld door... Maar zoontje had het nodig, dat was echt een klein garnaaltje...
Zit dat niet vast aan dat ding rondom het hoofdje? Ik kan me niet herinneren dat ik twee losse dingen erbij gehad heb... Wij hebben volgens mij gewoon 1 dingberbij gehad of zou dit per type MC verschillen? Ik zal eens kijken straks. Xx
Blok onder billenzit in verkleiner geschoven. Kan er dus los uit. Bij dochter (4,5kg) nooit verkleiner gebruikt. Bij zoon (3,8) blok er na 1wk uit en alleen hoofdding nog. Hij lag idd opgepropt met dat blok.
het verschilt denk ik gewoon hoe je kindje in de mc ligt en niet aan het gewicht. zowel bij onze oudste zoon (3360 gram) als bij onze jongste (3960 gram) hebben we het toch zeker een paar weken gebruikt.
Ow dat zou kunnen. Kennelijk heb ik hem dus heel lang gebruikt (wist geeneens dat het bestond dus) Ik zal morgen eens kijken of hij hier ook los kan. Wilde hem toch al opnieuw uitpakken en vast klaarzetten. X